Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2011-01-17 17:14:31 följande:
    Du, den säljaren har snuskigt mycket fint! Jag blundade nästan igenom alla hennes annonser
  • Kristyr
    solouniko skrev 2011-01-17 19:44:33 följande:
    Haha ja, framförallt att alla inte har samma är en bra motivering Här har ALLA pop på vår/höst och reima på vintern. Liiite tråkigt tycker jag. Men fröknarna tycker Milla lyser upp så fint på gården med sin regnbåge Hjärta
    nääääääää har nanook/isbjörn softshell
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2011-01-17 21:39:32 följande:
    Gud så mycket fint jag hittade på lindex shop nu då!! Stängde ner i panik
    Regnbågsrandiga velourbyxorna var slut i 86 där...men fanns en jättefin med bil på också. O flera jättefina bodysar som jag vill ha...
    Finns det någon rabattod till lindex nu? Eller någon kupong man kan skriva ut?
    du som har kollat sönder sidan?? Drömmer Den funkar inte så bra längre....
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2011-01-17 21:51:26 följande:
    funkade inte för mig heller, fick klicka mig runt lite för att hitta något alls.
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-18 10:24:07 följande:
    God dagens i tråden!

I dag vägrade Noel klä på sig ytterkläder så jag lät honom gå i bara brallor och tröja till dagis. Självklart skulle de då börja dagen ute. Suck! Efter evigt tjatande så klädde han på sig.  Måste än en gång hylla Nanooken. Alla andra barn på dagis idag hade galonisar över deras overaller utom de barn med Nanook. Jag frågade om jag skulle sätta på honom de men de svarade att eftersom han har Nanook behövs inte det trots blasket ute. I löööve Nanook. (om nu någon skulle missat det )

Vilken storlek skulle ni ta i Molo lurvoverall till Lea? Hon vägde förra veckan 7880 g och var 65,5 cm lång. Hennes 68 ryker nu då den börjar kännas tight i grenen. Blir 80 bra? Köpte ju en 80 i party pink som jag inte gillade men jag provade den ju aldrig på... 
    pop skalisen klarade sig bra igår med.. hade en torr son

Dagmamman säge att det är de kläderna med foder som sticker ner under yttertyget som suger vatten och barnen bli blöta.
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-18 16:18:41 följande:
    Nanook 

Noel var snustorr idag på dagis trots väta ute 
    sonen snustorr i popskalisen med
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-18 16:29:32 följande:
    Haha...ska vi tävla?

Noel har varit torr i POP´s skaljackor så jag misstror dig inte Nu vet jag inte hur det är länge men en fördel som Nanook haft förut i alla fall är att de går att torkas i torkskåp till skillnad mot många märken (ja, den blir ju blöt utvändigt i alla fall
    näe vi behöver inte tävla...

nanook vinteroverall har vart kanon
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17