Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2011-01-14 10:45:09 följande:
    Godmorgon! Usch här har Milla fått feber igen Obestämd Jag som tänkte att vi skulle fara in till stan och prova den fina softshell jackan så jag vet vilken storlek vi ska ha, tyypiskt Ska bli SÅ skönt med vår så man förhoppningvis slipper alla dessa sjukor!!

Milla blev ju 1 i mars förra året och hon hade 80 förra sommaren. Hon var 73 cm på ettårs kontrollen tror jag och vägde 8,8 kg och 80 satt bra hela sommaren 74/80 på molos babyklänningar var iofs lie långa, men de i enkel 74 satt allra bäst I år har jag köpt 86 på colibriklänningen men den har inte kommit ännu, jag hoppas det ska bli bra! Hon har 92 på andra kläder
    ja men då blir ju 80 bra här. Gissar att lillasyster kommer vara minst 73 i mars..
  • Kristyr
    Pepper79 skrev 2011-01-14 10:59:49 följande:
    Här är dottern inne i en undebar period *not*

Man blir ju alldeles matt av *pust*
    ja våra stora barn är ju ung lika gamla!

underbart!
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-14 12:34:29 följande:
    Ni som nyss varit gravida.. var kände ni sparkarna nånstans?

Väldans OT men ni brukar alltid veta

Min bebis händer o fötter känns långt nertill hela tiden, borde h*n inte kicka uppåt? Obestämd Börjar nojja att h*n ligger åt fanders där inne.. BM säger att hövvet är ner, men dom har ju haft fel förr liksom..
    ehhhh det har jag glömt.... 8½ mån glömmer man mycket på...

Hon låg till höger i magen hela tiden och magen var helt sne. BM skrattade lite åt min sneda mage...
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-14 12:44:13 följande:
    Min ligger också gärna åt höger, men det känns som en banan på nåt sätt.. Liksom sne ställt och inte mycket till hövve mellan bena på mig   typ så här (ursäkta min väderlösa konstnärliga sida )
    *hihi*

hon kom aldrig så långt ner...  hon började med kroppen vid revbenen och sedan banade neråt.

Apsnyggt med sne mage...

Undrar hur det hade sett ut om hon fått glida ner.. hon kom ju med KS 11dagar före bf.
  • Kristyr
    Ocikatten skrev 2011-01-14 14:37:56 följande:
    "Ofrankerade frimärken"???
    ostämplade
    lillronya skrev 2011-01-14 14:52:30 följande:
    Kristyr skrev 2011-01-14 14:30:48 följande:
    annacill rea post med ofrankerade frimärken
    Va menar du nu? .
    {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Kristyr
    jannah skrev 2011-01-14 19:26:41 följande:
    Ahh... Jag letar som en galning efter colibri-klänningen i stl. 92, men den verkar vara slut överallt! Rynkar på näsan Den fanns på hippokids.se tidigare i veckan, men jag tyckte frakten var för dyr. Nu ångrar jag att jag inte köpte den där ändå... Hos Sigge & Juno står det att den är tillfälligt slut, men att den ska komma i lager igen. Vågar man lita på det?

Ingen som sett den nånstans? Börjar snart bli desperat... Flört
    kolla spillevinken på fb de hade en, den är kanske kvar...
  • Kristyr
    lillronya skrev 2011-01-14 19:46:50 följande:
    Vad händer här ikväll?
    Shoppar ni som tokar eller har ni ett liv utanför fl?
    näe det kan man inte ha.. Drömmer spec inte på kvällarna när man slipper jaga en tvååring..
  • Kristyr
    lillronya skrev 2011-01-14 19:49:22 följande:
    Precis!
    Eller när hela skaran sitter i soffan med chips och kollar tv.

Dock lite jobbigt med alla köp och sälj på FB nu man måste hålla sig uppdaterad med hela tiden...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17