• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-08-27 19:05:36 följande:
    Hej hopp

Alltså jag vet inte alls men jag kan bli liiiiite skeptisk till vissa säljare som har typ 20 par ute och skickas från nåt annat land, det betyder ju inte att det måste vara kopior men jag har köpt mina i riktiga skoaffärer, typ Brandos.
    Har en kompis som köpte på T, som skickades från typ Usa och påstogs vara äkta men när vi jämförde våra så såg man tydligt att hennes var fejk.
    Ja, man blir ju alltid lite skeptisk när det är T och märken. Jag har från USA som mannen har köpt när han har varit där, men nu ska han inte dit förrän kanske senare när det är vinter och jag vill ha fler NU
  • Helle
    ängeln83 skrev 2010-08-27 19:10:56 följande:
    Precis, speciellt när det gäller sånna märken som man vet det förekommer ganska mycket kopior av.
    He he, men kan du inte beställa ifrån Sverige då?! , så fasligt dyra är dom ju faktiskt inte.
    Jag blir väl så illa tvungen
  • Helle
    ängeln83 skrev 2010-08-27 19:24:42 följande:
    Jaa, om du inte orkar vänta så
    Åh, nu blev jag också sugen på flera ju...away letar lite
    Jag har bara ett par än ... låga och de är så sköna så det är klart jag vill ha fler Du kan väl inte mer än instämma
  • Helle
    ängeln83 skrev 2010-08-27 20:35:39 följande:
    Fin?
    Nu var det ett tag sen jag såg den men det var inte riktigt min kopp te. Fin, ja det är den väl, men jag tyckte den var väldigt "mesig" i färgerna. Lite pastellig men ändå inte. Den mörka randen på LLMs bild är mycket mörkare än i verkligheten. Den är lila och den är fin, fast mjuk i färgen. Det är nog den ljusa färgen som jag inte riktigt gillar. 

Men smaken är som baken och den är ju inte heller gräslig i mina ögon Fanns bara andra ränder som jag gillade mer. 
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2010-08-30 16:45:30 följande:
    Skulle mer sääga havsblå. Lite grön i nyansen. Helt underbar. Kommer bild...
    Ja vad bra, vill gärna se
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2010-08-30 16:58:10 följande:
    Nu finns det väll bild?
    Hihi, jag såg ... men jag började läsa den här tråden så då blev det fel ordning

Jättefin, men svårt att förstå om det ändå inte är den färgen Får chansa helt enkelt.  
  • Helle
    Tic1 skrev 2010-08-31 13:43:13 följande:
    Vilken storlek på Katvig mössa tar man till en snart 2-åring med huvudmått runt drygt 48?(storlek small i nova star sitter perfekt om nån har o jämför...) Töjer sej katvigs mössor lätt??
    Storlek 2 på Katvigs mössor. Jag tycker inte att de töjer sig lätt, jag brukar använda samma storlek till mina söner som har 49 cm och 52 cm runt huvudet.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17