Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan
    h80 skrev 2010-04-22 10:07:15 följande:
    Det gör inte jätteont, men det gör betydligt mer ont än det gjorde för 1 timme sen o de kommer med ca 6 min mellanrum. Pratade med förlossningen för 1 timme sen, ska nog ringa dom igen om nån timme om det fortsätter så här. Vill ju inte åka in i onödan, vi har bara 5-10 min till förlossningen så det är ingen fara. Men vi har en 1½ åring som vi måste lämna hos barnvakten innan vi åker.
    Åhh vad spännande!!!
    Tjollabolla skrev 2010-04-22 10:07:15 följande:
    Ja probelmet är bara att hon inte trivs i bärsjalen. Å inte i vagnen heller. Å inte i bilstolen heller Tror det hade varit väldigt jobbigt att ha med henne där. Vagn vill jag inte ta in, det blir för jobbigt. Hade hon trivts i sjalen hade jag absolut tagit med henne. Jag kan nog inte åka en onsdag, får bara ha Milo på dagis 8-11 och har ingen annan som kan passa mitt i veckan så...  Tror jag, kan ju alltid hända att min mamma är ledig. Men som sagt, det hade nog varit väldigt jobbigt att ha med Lia... Jag kanske får inse att det inte blir nån salg denna våren Vet vi förresten ATT det blir en salg? Visst pratade det i höstas om att det inte var säkert??
    Om du nu inte kan åka så kan jag iaf vara ditt sändebud, inga problem.
    Mateo trivs i sjalen så det ska nog gå bra. Bilen går ok några timmar.
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-04-22 11:09:54 följande:
    Liljan: Tänkte på dig när jag bläddrade i nya vi föräldrar nu. Finns en frack för bebisar där. Går att hitta på thetinyuniverse.se 320 kr.
    Jo såg den underbara {#lang_emotions_heart} men går väl inte att köpa än va?
    och tror du inte det kan bli lite väl varmt den 6 juni??
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-04-22 12:29:53 följande:
    Oj ingen aning, men de är väll ganska små i stl. Den är sååå fin att ha till dopet.
    nä tycker absolut inte att de är små i storleken, Mateo kan ha sin ej-sikke lej suit i 50 fortfarande! och 56 är lite stort. Medans t.ex småfolks suits i 56 blivit för små (för korta i ben och armar)

jag kör på en i 56 Ja den blir ju perfekt under dopklänningen! Tack för tipset!
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2010-04-22 12:47:16 följande:
    Hej hej Nu har vi varit hos doktorn med Ella. Läkaren lyssnade lite på henne och så blev det allergitest, vi slipper göra oss av med katten! Vikt och längd blev det taget också, nu är hon äntligen uppe i samma vikt som i januari igen så kurvan stupar inte rakt ner längre Hela 96 cm lång var hon också. Men det blir till att fortsätta med pulmicorten hela sommaren också, det tyckte absolut läkaren att vi skulle göra
    Så skönt att hon gått upp i vikt igen

OT men någon som har en rabattkod till Halens??
  • Zvartaliljan
    Everlonn skrev 2010-04-22 13:05:54 följande:
    Tack för akutreceptet Nu är vi hemma igen Så får vi hoppas jag slipper ringa fler gånger
    haha ingen fara om du behöver ringa, men det är ju ganska lätt så inga problem tror jag Kom dock ihåg att slänga i grönsakerna först (förutom majsen) så de blir lite stekta innan du häver i kycklingen. För sen släpper ju kycklingen en massa vatten så då blir grönsakerna mer kokta.
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-04-22 13:36:12 följande:
    jaa gör det jag ringde banken och inget var fel på min sida om man säger så hoppas du varit virrig eller att dom helt enkelt sitter där om en timme
    jo det är draget idag, satte jag över rätt? seb o slutar på 192...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17