Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ska vi se om jag lyckades med isbjörn skaloverall för 499,50 då.... när småfolk klänningen inte gick på bra i morse... Drömmer

• Kristyr
    Mamma till Simon skrev 2011-02-22 19:51:42 följande:
    det är 80/86 på den gula och hon är väl ca 77cm och vägde för nån månad sedan 10,7kg
    jättefin den där gula. har suttit och dregglat på sånna idag.

funderar nästan på att ta 68/74 till min tjej som är 73 lång nu...
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-22 20:06:39 följande:
    då bör ju 74/80 funka till min donna? Egentligen borde jag inte köpa mer klänningar/tunikor. De sitter ju sådär på barn som inte går. men jag kan inte låta bli

funderar på att ta 74/80 till min.. Jag hoppas hon ska gå till sommaren så alla klänningar gör sig lite bättre.

• Kristyr

SmillaMilla skrev 2011-02-22 20:28:04 följande:
    Nu är jag ot igen

Mina känslor går upp och ner just nu o vet inte riktigt vad jag skall känna. Känner lättnad, iriitation, besviken ja allt....

Hur stora är oddsen att en och samma familj kan drabbas av helt galna allergier? Mjölkallergi, köldallergi och nu i dag fick vi redan på att vi även har hudceliaki i huset.  Gahhhh blääääää....

tur att anton inte har kvar alla sina allergier (som försvann för något år sedan): mjölk, ägg, soja, nötter...

har aldrig hört förrut..

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2011-02-22 20:42:58 följande:
    Nope- ingen tur som väntat! Men jag litar ändå inte på den butiken
    Sen hade jag kastat med annat lull-lull på den ordern som jag nu då avbeställde
    hade en annan klänning som jag med avbeställde
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-22 20:50:13 följande:
    Ok då är jag med. Usch då! Är det Svea?

Suck , vad trött jag blir. Skickade igår ett par shorts till en köpare på Tradera. Fick positivt omdöme men denne hade skrivit att det var en fläck som inte nämndes i annonsen. Varför mailar man inte först innan man skriver omdömet om man inte är nöjd? jag brukar syna plaggen noga men jag är ju inte mer än mänsklig och kan missa. 
    ja, det är supertrist. Så har jag med fått en gång...
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2011-02-22 20:59:21 följande:
    Godkväll!

Smulton; kom på klänningen innan idag men nu kommer jag inte in på FB! Betalar när det funkar!
    FB verkar vara ganska nere...
  • Kristyr
    Helle skrev 2011-02-22 21:16:40 följande:
    Mitt fungerar. 

Smilla: vad jobbigt Det är ju osannolikt med så många i samma familj och ändå händer det.  
    funkar inte alls..
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-23 10:41:10 följande:
    Haha...ibland ångrar man sina uttalanden. 

Nu är det dags för lite lunch för Lea och sen promenad ute i solskenet och kylan

CU 
    Det är helt underbart skönt i solen...

har vart ute en sväng på BVC.. ska luncha nu och seden blir det nog ut igen..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17