Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2011-02-18 22:24:42 följande:
    Absolut!! Och handlar man Kitty kläder så borde det vara gåvor för dom är så gräsliga
    *asg*
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-18 22:27:35 följande:
    Kristyr skrev 2011-02-18 22:18:36 följande:
    dyr hobby
    Ja, man kanske skulle börja med något annat istället? Fast allt kostar ju. 
    samla stenar, löv eller kottar är ganska gratis
  • Kristyr
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-19 14:12:25 följande:
    Varför kan inte alla köpare lämna omdömme direkt!?

Jag har nu 198 omdömme och väntar med spänning på erbjudandet vid 200, för visst va de något sånt??
    har inte fått nått sådant.. trodde jag skulle få vid 250 men det fick jag inte heller
  • Kristyr
    solouniko skrev 2011-02-19 18:03:06 följande:

Äntligen Grejerna fanns kvar men var tvungen att göra om allt. Blev tröja i fushia/mint till Milla och suit till bebis i samma, funkar väl på pojke? Drömmer Också den alldeles uuunderbara blå/gröna katvigranden i tröja. Dock fanns det bara 104, får nog hänga i garderoben ett bra tag Eller så syr jag in den haha, tror det är den finaste katvigranden jag vet just nu!

Fiiiin baddräkt

fushia/mint jar sonen så def. unisex!

blå/grön är såååå fin

• Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2011-02-21 07:57:47 följande:
    Godmorgon. Tips på en BRA barnstol där barnet sitter ordentligt fast så det INTE kan klättra ur?? Hokus pokus tillhör inte den kategorin iaf! Tripp trapp är väl bättre va?? Eller finns det någon där man kan spänna fast med typ 3-punkts eller helst 5-punktsbälte för en vild 1-åring??
    skrev på FB, det finns ju bra sele till tripp trappen och köpa
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-02-21 09:42:56 följande:
    God morgon på er

Liljan, ang. barnstol. Prova att sätt en sån där tjock dyna i hokus pokus stolen, sån som brukar säljas på ikea.
    Då bir det så tight i så det i princip är omöjligt att ta sig upp
    den dynan var värdelös på små barn, som den är tänkt för...  kanske är bättre för/på större barn..
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-21 10:03:15 följande:
    En OT-fråga för er som har barn runt 6-7 månader. eller äldre om ni kommer ihåg. Hur ser era matrutiner ut? Lea verkar tvärtemot storebror gilla välling och min fråga är, kan man ersätta ersättning med välling helt? Dvs kan hon äta det 2-3 ggr per dag utöver gröt och mat?
    ja du kan nog byta till välling ist för ersättning, det gjorde jag med storebror tror jag....

innan han gillade välling så blandade jag välling/ersättning.. Mend det är ju inte ditt problem

Åhh jag måste få lillasyster att gilla både nappflaska och välling, det verkar inte vara det lättaste..*suck*
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-02-21 10:12:55 följande:
    Nej, det är inte den, kanske inte finns den vi hade längre, måste kolla.
    Den vi hade var tjockare och en yta av plast så den var lätt att torka av.
    Vit botten med bär på har jag för mig, har nog funnits helvit tror jag
    aha. har sett någon annan dyna någonstans till antilopstolen, men det var inte på ikea.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17