Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-02-02 20:47:10 följande:
    Var den inte väldigt kort framtill?
    Naeh vadå?
    Den är lika lång runtom.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2011-02-02 21:42:39 följande:
    nja tyckte den såg kort ut. Men kanske fel stl bara.

Gahhhhh dottern sover fortfarande inte. Kl är kvart i elva och hon skall upp kl 07 i morgon, det går inte riktigt ihop. Någon sov kanske på dagis i dag Demon

Ha ha, jaa, jag tycker absolut inte den är kort, hade en likadan förra våren och den är kanon.

Samma som här då, Liam är vaken fast han ska iof inte upp imorgon så det är ju inte hela världen.
    Men det är stressande när dom ska det. Vi hade jätte problem när Liam gick på dagis, dom lät honom alltid sova trots att vi sagt att han absolut inte får sova.

• ängeln83
    Everlonn skrev 2011-02-03 08:55:06 följande:
    Godmorgon

Trist att alla verkar bli sjuka, särskilt med kräksjukor *urk* Vi har klarat oss bra denna hösten *peppar peppar* 
    Morning

Här har vi också klarat oss utan kräksjukor, PEPPAR PEPPAR
    Lite hostande och snorande men det kan man ju leva med.
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Här har jag två sömnvägrare ikväll och sambon är på väg till Västerås igen
    Funderar på om det är dags för Meja att sluta sova middag? Idag sov hon 12.15-13.15 och är alltså fortfarande vaken, hon har blivit mer och mer svår sövd som senaste dagarna så jag funderar på om vi ska skippa middagsvilan imorgon.

• ängeln83

Lite ös i tråden än?
    Tycker det är allmänt lugnt överallt just nu, dåligt med både FB och blogg uppdateringar.
    Båda barnen somnade till slut, i hyfsad tid så nu blev kvällen plötsligt väldigt lång eftersom Liam annars somnar strax innan jag går och lägger mej.

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-02-03 21:28:56 följande:
    Folk kanske är sega? eller så är det något bra på TV som vi missar

Skönt att de somnat nu.

Du som har lite koll på inredning, vet du var man kan hitta vita mattor? Jag hittar på typ Jotex mfl men bara i fel storlekar. Skulle behöva en som är ca 100 x 150-200 cm och gärna i bomull. Typ trasmatta eller liknande fast enfärgad. Är även ute efter trälådor/backar som jag kan måla vita och sätta hjul på. Ikea har bara rektangulära och andra jag hittar kostar 500 kr. 

Ha ha, ja nåt knas är det ju, zappade nyss igenom tv:n men isåfall förstår jag inte vad som lockar folk, bara skräp som vanligt

Ja underbart skönt.

Hum...ska spana lite. Är på jakt efter en ny matta till Mejas rum men vet inte alls vad jag ska köpa. Hon har haft en vit från Ikea, typ ryamatta men vita mattor + kamin eldning går tyvärr inte ihop, tur man har svarta strumpor för förmodligen drar vi upp en massa skit, den är INTE vit längre Hennes rum är ju väldigt rosa med vita möbler så jag vet i sjuttsingen vad vi ska ha för matta, vit var ju såå fint ju, så länge den var vit
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-02-03 21:39:50 följande:
    Jag har sett en på Ikea men den var lite för beige. Vill ha mer kritvit. Har sett denna men skulle väl egentligen helst vilja ha utan fransar

www.ilva.se/produkt/2970090/toledo?maingroupu...=

Ja, vitt är ju inte helt praktiskt men jag tänkte att om man köper en som man kan tvätta så borde det funka. Leas rum är ju också rosa så jag vill bryta med mycket vitt. 
    Klipp bort fransarna då

Ja en som går att tvätta är ju helt klart mer praktiskt. Har ingen lust att slänga in mer färg eller mer rosa i hennes rum, hittar massa fina mattor men då är dom alldeles för färgglada.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-02-03 21:46:45 följande:
    Men blir det inte fult då? Funderade faktiskt på det...

Det kan ibland bli för mycket av det goda. har du ngn bild på rummet någonstans? 
    Jag har faktiskt klippt av fransarna på nån matta vi har hemma, på dom ser det helt ok ut.

La upp i blogger för ett tag sen, får se om detta funkar
    http://2.bp.blogspot.com/_8YhC4fm8LbY/TUKEW4dyVvI/AAAAAAAAAf4/9roFKxeyRNY/s320/mejas%2Brum%2B1.jpg
  • ängeln83
    stökmamma skrev 2011-02-03 22:02:01 följande:
    tack för fin post häromdagen
    Varsågod Tycker den är tok fin men Liam ratade den totalt så det var ingen mening med att ha den hängandes här
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17