Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smiter in en runda, har varit sååå duktig och putsat fönster, måste vara det tråkigaste som finns?
    Tänk om postis kunde komma och förgylla min dag också, fast nu surar jag lite, la ju en order hos Eleraff igår och idag kommer ett erbjudande om 20% rabatt, tyyyyyyyypiskt.
    Så idag hoppas jag på paket från Kidelin och Eleraff och imorgon kommer nog denna morgonens shopping från Babyshop, NS shorts till Liam och colibri leggings + t-shirt till Meja, colibri kan man verkligen inte få för mycket av.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Fick paketet från Eleraff idag, guuuuud så fint Småfolk linnet varHjärta, vi måste nog ha tröjan också, för det finns inte i klänning va?

• ängeln83

Tjolla
    Fiiiiinaste Lia i fiiiiinaste kappan, bestämde ju mej för att vi inte behövde den men det gör vi nog trots allt

• ängeln83

Godmorgon flickor.
    Även här har vi haft sjuka barn, båda barnen hade 40 graders feber inatt plus att Liam fick sin otäcka krupphosta igen, idag verkar dom dock hyfsat pigga, skumt.

Väntar fortfarande på mitt NS paket från Kidelin som vägrar dyka upp, o så kommer nog Babyshop idag, meeeera colibri

• ängeln83
    Buttelina skrev 2011-03-09 09:56:44 följande:
    usch så himla jobbigt konstigt kräksjuka ni har då :/
    ängeln83 skrev 2011-03-09 09:39:56 följande:
    Godmorgon flickor.
    Även här har vi haft sjuka barn, båda barnen hade 40 graders feber inatt plus att Liam fick sin otäcka krupphosta igen, idag verkar dom dock hyfsat pigga, skumt.

Väntar fortfarande på mitt NS paket från Kidelin som vägrar dyka upp, o så kommer nog Babyshop idag, meeeera colibri
    usch vad friska alla är nuförtiden :-/
    Ja verkligen Nä fy så trött jag är på detta nu, lagom när jag äntligen mår bra igen så börjar ungarna.
  • ängeln83

Olika det där med tänder kan vara, både Liam och Meja har fått tänder tidigt, runt 3-4 månader, Meja är 16 månader och har 12 tänder tror jag, inte lätt att försöka kolla i munnen.

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-03-09 10:59:49 följande:
    Ängeln- Vad söt Meja är i sin fina NS! 
    Tack Ja den är verkligen tok fin, kommer bli en riktig favorit i vår/sommar.
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Lugn som vanligt här?
    Fick hem fina colibri t-shirten och leggingsen idag, tror nog vi kommer ha det mesta i detta underbara print

Här har två stycken dassiga barn nattats, Meja med feber och hosta och Liam med hosta och allmänt hängig, pjuh...vågar jag hoppas på nån sömn inatt?

• ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-03-09 20:09:05 följande:
    javisst är colibvri såå fint

Här är det också sjukstuga, Molly har haft feber sedan i morse suttit i mitt knä hela dagen även när hon sovit, vaknade direkt jag la ner henne i sängen annars, så här har det inte blivit mycket gjort idag.
    Måste vara finaste printet på länge

Fy då, verkar som om typ alla är sjuka just nu Trist när dom blir så dåliga. Meja har varit ganska ok under dagen, men det blir alltid värre under kvällen/natten, tror jag sov typ 1 timma inatt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17