Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-05 11:39:20 följande:
    Ja, det gör hon
    Jag gillar absolut pops mycket bättre
    Molos har en insida som jag inte gillar, lite gummiaktig sådär samt att pops är lite rejälare.
    Vi använder skalkläder även endel på sommaren när det är regningt och molos skulle jag inte vilja ha över bara en kortärmad, tror inte den insidan känns så skön då
    Molos byxor har vi inte testat
    Måste tillägga att jag nästan är säker på att de nya MMP har ett tunt foder.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-05 11:47:10 följande:
    Mycket möjligt att de ändrat på det, bra av dem i så fall
    Ja det är bra.
    LitenBlomma skrev 2011-01-05 11:49:37 följande:
    Jag funderade på den ljusrosa jackan med svarta byxor till Meja men eftersom det var på rea var det säkert den gamla modellen...
    Jag tror att det bara fanns svart, vit och neongult i första omgången.
    Så det rosa är nog fodrat.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-05 19:08:51 följande:
    Alltså sluta nu med er, kommer ju spräcka det där med "ett plagg i varje print" innan kollektionen funnits en dag
    Ja då faller jag ju inte ensam.

Det har ju varit min filsofi sen jag hamnade i det här träsket.
    Ändå sitter jag här med tröja, leggings och klänning med penseer till samma unge.

Men idag har jag rensat och en hel del rök.
    Både mololeggings och katvigar är nu för små.
  • lillronya
    jompa skrev 2011-01-05 19:15:45 följande:
    Men då måste du ju får shoppa nytt eller hur

Jag försöker att bara ta ett plagg i varje print, tröttnar så snabb ändå så det kommer aldrig användas annars.
    Men kan tänka mig kollibri i både knapptröja och skor.
    Ja men först måste det ju säljas. Och jag åker ju bort nu i flera dagarså det får bli när jag kommer hem.
    Sen får det bli nytt.

Ja ska väl inte säga för mycket. Ska ju bo hos Olivers mamma i Göteborg, så risken finns att det blir shopping i helgen.

Kollibri ska vi också ha i knapptröja eller klänning och skor. Det har jag redan hört genom båda öronen av duracell här.
  • lillronya
    jompa skrev 2011-01-05 19:21:36 följande:
    Åhh ska du åka själv eller följer barn/ barnen med?
    Låter mysigt.
    Michaela och Alicia ska spela innebandycup.
    Jag och Emilio ska följa med och passa på att hitta på lite annat med.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-01-05 19:35:54 följande:
    Jag som tänkte innan att det plagget var nog inget för lillronya
    Nä det är det inte heller, men den lilla damen har en ganksa bestämd vilja.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17