Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Stormis skrev 2011-01-05 21:39:40 följande:
    Ääääntligen hemma igen! Kikar in mellan jobbet att ställa allt på plats igen. Pust!
    Välkommen hem, elelr vad jag ska säga.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-01-05 22:21:39 följande:
    Tips på mössa till denna?

Katvigs lilavita har vi haft till. NS lila med tror jag.
    Även katvigs lilagröna, men det är inte en klockren matchning. Bara ok.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-09 18:10:03 följande:
    Bara massa molosnack
    .
    maugu skrev 2011-01-09 18:15:38 följande:
    Välkommen hem!!Molo,molo,molo och molo
    Som vanligt då.

Var ju och kollade på lite danskt i staden.
    Fint är det nya, men inte tillräckligt fint för att följa med hem än.
    Dock såg jag en lurv som vi nog måste ha.
    Mörkbrun med orande och grå kanter. Sååå fin!
  • lillronya
    maugu skrev 2011-01-09 18:24:59 följande:
    Vá? Inget fint av MOLOs vårkollektion? Hur vågar du säga detta i forumet? Jag är förstås överförtjust...hade kunnat shoppa det mesta-farligt!
    Ja jag är en modig en. Eller dum, kanske?
    NJae inget så fint så att jag har lust att betala fullt för det just nu iaf. Jo, safaritröjan. Men den har jag inte sett med radiga ärmar i någon butik än. Har inte letat heller.
  • lillronya
    jompa skrev 2011-01-09 18:52:29 följande:
    BOR har den
    Ah tack!
    De hade den i 98, men jag kan inte bestämmam ej om jag ska köpa 98 eller 104...
    Vill egentligen ha den i kortärmad men då är kanterna inte fina.
    Inte kräsen va?
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-01-09 20:38:15 följande:
    Men åååh! Fiiina gröna kantband
    Busbellan skrev 2011-01-09 20:40:49 följande:
    Men den var ju jättefin ju
    Men det tyckte jag visserligen om de gula också, köpte ju det linnet
    Jag tycker att de skulle satt svarta kantband.

Var hittar jag en safaritröja med randiga eller enfärgade ärmar?
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-01-09 22:27:56 följande:
    Väldigt OT men ni har ju koll på läget i den här tråden. 
    Var köper man skalkläder till vuxna? (Helst på nätet... Vet ju att det finns på TeamSportia och sånt men vill som sagt gärna köpa på nätet för att slippa köra någonstans och leta runt. Köper man på nätet vet man att det finns o.s.v.).

Större damstorlek, men lättast är nog att hitta en herrstorlek kanske. Det ska vara bra, ordentliga, hållbara saker. Men helst inte alldeles alldeles för dyrt (Typ inte 3000 kr per del från Haglöfs lixom). Jag kommer bara kunna ha det denna säsongen eftersom det troligen kommer trilla av mig till hösten, så jag vill inte spendera en förmögenhet. Runt 750-1000 kr per del som max! Men gärna runt 500 per del.

Hehe, jag vill alltså ha jättebra grejer för typ inga pengar alls Någon som vet var man hitta det?  

Börjar jobba den 31:e och skulle verkligen behöva det då... 

Stadium har en jättebra hemsida där man kan beställa. Fraktfritt över 500 dessutom.
    Men vad de har i sitt sortiment har jag sämre koll på.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17