• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Theina skrev 2010-10-15 08:50:54 följande:
    Råsabubblan: Är detta leggingsen som heterpink/rouge www.busochrackartyg.com/product1788/category1... ? jättefiiiiiin kombo!! *vill ha*
    Nu är jag ju inte bubblan, men ja det är de leggingsen

Grattis till Meja Solig 
  • Helle
    ängeln83 skrev 2010-10-15 13:16:12 följande:
    Tar en liten paus i städningen *pjuh* Ibland önskar jag att vi hade en liten pluttig lägenhet istället för ett 2 våningshus
    Det gör du rätt i

Jag måste ha någon vinterjacka till sonen, men vilken. Tror inte på Molo då vi ska ha en sådan overall. Vill ha någon annan, men vilken? 
  • Helle
    ängeln83 skrev 2010-10-15 13:32:19 följande:
    Ja nu är jag nästan färdig eller ja...jag var färdig. Men sen råkade Liam få reda på att vi bokat nästa sommars semester så nu har han packat, leksaker/stolar i hela hallen, plus att han rivit ut precis aaaaallt från hans lådor och skåp och lagt mitt på hans golv Knas unge.

Jag köpte en Didriksons jacka till Liam, hade en förra vintern också.
    Härliga barn

Hmm, det kanske är en bra idé. Vi har ju Didrikson i skalis nu. 

Var kan jag hitta didrikson på webben tro?
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2010-10-16 19:23:20 följande:
    Tack sötnos! Satt och spanade på dina på FB häromdagen och i småttingbloggen, så himla söööta! Lillen har blivit så stor
    Tack! Ja, jag vet ... kanske därför som jag just nu sitter och spanar på när ettan var nyfödd ... jösses vad små de var och vad fort tiden går. Minstingen är snart 2 1/2 år ju. 
  • Helle
    Everlonn skrev 2010-10-16 19:38:24 följande:
    När alla andra frågar så måste ju jag med

Finns det Playmobil tro? Kanske julkalendrar? 
    Vi köpte en del playmobil när vi var där i somras. Så mycket billigare än i "vanliga" affärer. 
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2010-10-16 21:04:37 följande:
    Gosh vilket bajskalas vi hade här precis! Lia har inte bajjat på 3 dagar... Så badade hon och sambon. Ja, ni kan ju själva räkna ut resten
    Måttligt road sambo kan jag tänka mig
  • Helle
    ChokladMoshin skrev 2010-10-19 16:13:31 följande:
    Här kommer en liten uppdatering i från mig:

Föddes en liten danskbebis igårkväll.
    Efter 1 ½ timmes värkar så förlöstes en liten tjej med katastrofsnitt på 2.3 kg och 48 cm lång.
    Hoppas ni alla har det bra Hjärta
    Stort grattis ! Solig
    Hoppas allt gått bra!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17