• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-09-10 20:43:34 följande:
    249kr

Ohh, så snygga Färgerna som är i vantarna, den gröna och den blå, är det samma som det är på de enfärgade gröna och blå overallerna?
  • Helle
    ängeln83 skrev 2010-09-11 19:26:20 följande:
    God kväll  

Jag tycker Matadors bild på den gröna stämmer ganska så bra. Försökte själv fota innan men det är helt omöjligt att fånga rätt färg på bild.
    Tack Nu hittar jag inte overallen men jackan kanske är samma?

Vet ju själv hur svårt det är att få till rätt färg på bilderna, men man vill ju ändå veta  
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2010-09-11 19:29:35 följande:
    God kväll!

HELT slut! Först kurs, sedan kalas, kalas och nu äntligen kvälll......

Skall bli skönt med en kväll i soffan.
    Söta Svea i bildis Och grattis i efterskott till 3-åringen. 

Ja, du trött blir man. Det kostar att ligga på topp

Bubblan: Fiiina magen  
  • Helle

God kväll

Kristyr skrev 2010-09-12 19:47:23 följande:
    #¤%¤#" sonen har hällt vatten i mitt tangentbord......nu fungerar inte alla tangeter.. exvis är 123456jklö.  pajko!
    Nej vad trist.
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-14 16:19:30 följande:
    Halskragen är lila/gul och mössan blå/aqua, helt kääääär i de blå alltså!! Fasiken att dom satt gula kanter på tröjan o det Annars hade den varit klockren!!

Å men det är väl inte ditt fel heller sötis   Hon hade ju hyfsade omdömen och så, har mailat henne att hon får ta tillbaka den annars lämnar jag neg, kommer ALDRIG sätta den på Ida det kan jag lova!!
    Synd att du inte gillar det gula för jag tycker den är jättefin i r l

Åhh, tråkigt med regnbågen

Hej alla Försöker hinna in en minut innan det är dags för middag. Kommer aldrig till skott med overallinköp p g a tidsbrist men hoppas på att kunna göra det snart.  
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-14 16:31:32 följande:
    Oki! Då hoppas jag det löser sig Hon kan ju sälja den vidare med en mer ärlig beskrivning och ändå kanske få nåt för den liksom, men jag vill verkligen inte ha den..
    Helle skrev 2010-09-14 16:29:23 följande:
    Synd att du inte gillar det gula för jag tycker den är jättefin i r l

Åhh, tråkigt med regnbågen

Hej alla Försöker hinna in en minut innan det är dags för middag. Kommer aldrig till skott med overallinköp p g a tidsbrist men hoppas på att kunna göra det snart.  
    Nä, jag tycker det gula stör faktiskt, utan den kanten hade dom varit helt totalt underbara!!

Men kanske det kan få bli nån liten tröja eller så ändå nån gång
    Ja, många som sett den "bara" på bild tycker det - och kanske många live också vad vet jag, men min grabb blev så fin Jag gillar i och för sig gult

• Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-14 18:10:46 följande:
    Jag gillar åxå gult, men inte så fasligt ihop med blått

Rätt sugen på velouren i de blå dock Drömmer
    Sorry, gästspelade lite mellan läggningarna, men nu är jag här Ska jobba lite bara samtidigt också ...

Velouren är dyyyyr men grymt fin. Gillar att det nästan är gamla kragen igen (en knapp mindre om jag inte mins fel). Sönerna har inte velouren .... ÄN... men efter att ha testat fleecen som är i typ samma färg så blir det nog lite velour också tror jag.
    JsN skrev 2010-09-14 18:14:25 följande:
    Jag tycker också att Katvigs blå/blå med gult verkar jättefint. Och då gillar jag inte ens blått egentligen, eller gult och absolut inte i kombination. Men denna ser ut att vara perfekta nyanser. (fast det hade varit ännu bättre med grönt eller brunt eller rött eller cerise som kant)
     Jag hade också svårt att ta till mig en annan kant först .. ovana antar jag. Men nu är jag SÅLD!

Roligt att någon som inte gillar varken gult eller blått gillar den  
  • Helle

Fiina bilder i BT. 

Busbellan: du tar så fina kort. Superfotograf med superkamera?

Bubblan och Camilla: finaste tjejerna i Kik Kid. Jättefin klänning!

RååSa BuBBlan skrev 2010-09-14 19:34:02 följande:
    Tycker faktiskt inte velouren är så farligt dyr, om man tänker att en vanlig Molo tröja kostar 379.- så.. 

Undrans vilken strlk Bubblis ska ha i velourjackan? Drömmer Är den stor/liten?
     Nä, kanske inte om man tänker så. Men det gör inte alla Men de håller verkligen bra. Har sålt ett par beggade nu och de är nästan lika fina som nya
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17