• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-09-14 20:03:13 följande:
    Lugnet lägger sig...Nu ska jag skita i VVV för en kväll och öppna både rosèvinet och Skotte bara för att jag är solokvist Såå tråkigt att vara ensam-sabla bajsmetodiker..

Förresten- är det tantvarning på att älska Skotte? Mina brorsbarn talade nyss om för mig att jag visst har gått och blivit gammal bara för att jag har börjat dyrka denna lilla chokladbitDrömmer
    Åh, är du också solo. Ja inte är det kul inte
  • Helle

Hej

Fina T-fynd ni gör!

Jag borde också ta mig i kragen och lägga ut, men det är ju så trist ....

Sen borde jag även köpa vinterkläder till mina barn. Vad ska jag t ex ha för vintermössa till Småfolks bruna overall från förra året. Den med grön dragkedja? 

• Helle
    Buttelina skrev 2010-09-17 21:45:50 följande:
    den är större i strl Tyst trodde inte det var gamla modellen du var ute efter
    Ingen fara. Då får den vänta till nästa år om den är fin. Borde ju passa då. Annars får den åka ut igen. Älskar färgen

Alltså, jag har tråkigt. Ska det inte kunna vara ett enda bra program på TV en fredag.
    Jag är gräsänka och har inte så mycket ork till att göra nånting annat än att titta på tv eller surfa. 
  • Helle
    h80 skrev 2010-09-18 19:59:02 följande:
    meeen ååhh, man borde inte gå in o kolla andra auktioner hos dom som ni har handlat hos......det blir dyrt för plånboken, men det gick ju inte att låta bli
    www.tradera.com/auction/ViewItemPage.aspx?aid...
    Åhh, fina. Fick hem en i chalk häromdagen, också från T till "bra" pris. Hoppas du blir lika nöjd

God kväller! Börjar ledsna lite på att vara gräsänka nu och idag har lilleman inte haft en av sina bästa dagar direkt Hoppas på bättre dag och ork i morgon.  
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2010-09-18 20:55:10 följande:
    Visst är velourklänningarna finare än bomullsklänningarna? Katvig menar jag..
    Fick nu lite ångest om jag har lagt ut "fel" på T..intalar min själv att det är onödigt att ha både och i samma färg och storlekDrömmer
    Inte för att jag har någon tjej men jag tycker att velourklänningarna är finare Rätt val!
  • Helle
    Busbellan skrev 2010-09-20 21:54:13 följande:
    jag skulle satsa på 122 tror jag
    Ella ska ha ett par i 104 i vinter och de sitter ganska bra redan nu, hon är 98 lång
    Tack Ja, då behöver jag ju absolut 122, med tanke på att Ella inte gör åt något på bredden heller Philip är i och för sig också smal, men låååååång. Du har inte haft till August eller?
  • Helle

God kväll!

Någon som har ett par Molobyxor i 74 och kan väga dem åt mig? Jag har köpt byxor på T och säljaren vill ha 24 kr. Tycker det borde gå att skicka för 12.  

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17