Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2011-02-06 21:56:59 följande:
    *ASG*

Ser att det typ bara är jag o Mateo som lyckats undvika kameran i helgen *gillar*

Och nej jag sover inte än...gjorde ett försök men är liksom helknäpp just nu, övertrött till tusen men kan inte somna...
    .
    Busbellan skrev 2011-02-06 22:02:49 följande:
    Jag tror att jag lyckats undvika kameran också, jag fotade själv istället
    JAg har en bild på er, men ni har så smidigt placerat er framför sopberget på vedspisen.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-02-07 13:16:32 följande:
    En helt OT fråga men ni som har/haft barn i Åk 1, vilka tider gick dom?
    Planerar inför hösten och hittar intet schema för skolan/kommunen.
    Här går de 8.30 - 12.45 månd till torsdag och 8.30- 11.45 på fredagar.
  • lillronya
    solouniko skrev 2011-02-07 16:45:54 följande:
    Hej! Usch vad det är trist att jobba, måste roa mig med lite shopping tror jag Går inte så bra det här med att spara pengarna till NS, haha! Bara glömma Har tvättat hela förmiddagen innan jobbet och myst med alla fiiina leggings 15 stycken räknade att jag hunnit samla ihop nu, men vill ha meeer! Gamla godingar med print Drömmer om cupsleggings, DET vore nått Hjärta Och älgleggings, jag döör vad jag vill ha dom!
    Hej!
    Går inte så bra att spara här heller.
    Vad många fina leggings du fått ihop!
    Cupsleggings finns inte.
    Älgleggings är så fina!
  • lillronya
    solouniko skrev 2011-02-07 16:57:31 följande:
    Ja jag försöker bunkra upp med alla fina gamla godingar Och några nya förståss! Måste nog köpa båndgårdsleggings.. Men jag behöver fina enfärgade överdekar också att matcha med. Tunikor och klänningar, tips mottages gärna Nej jag vet att cupsleggings inte finns, men jag drööömmer om dom Underbart det hade varit!
    Duntoffla skrev 2011-02-07 16:52:41 följande:
    Haha, bergis att du sover med dem i sängen också?
    Nästan
    Bondgårdsleggingsen är superfina!
    Me&i har haft jättefina frottétunikor som passar till de flesta av molos leggings.
    Röd, turkos, rosa och limegrön. Kika på tradera.
  • lillronya
    Liafia skrev 2011-02-07 17:16:35 följande:
    Måste fråga er som uppenbarligen verkar vara proffs på detta. Skrattande
    Hur är Molos leggings? Vill så gärna köpa Kolibri leggings till min tjej men kan bara hitta från strl 92.
    Hon är nu ca 82-83 cm och drar för det mesta 86 (80 om det är riktigt stora storlekar). Kommer hon drunkna i strl 92 längre fram i vår? Om dom är långa är ju en sak det är ju värre om dom är vida i modellen så dom inte sitter tajt.
    Leggingsen börjar på 92. Jag gissar att hon kan ha de nu eller iaf i vår. De är ganska smala.
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-02-07 19:33:24 följande:
    Tack ni för alla svar om tiderna i Åk 1.
    Himla olika så får väl invänta info från skolan, vilken dom nu kommer in i innan jag kan göra så mycket mera

Såååå shopingsugen, men fick ett sms om att jag har ett stort paket från B.shop nere på posten.
    Så imorgon när besiktningsmannen har varit här (och förhoppningsvis inte hittat några fel på huset) så ska jag kila ner och plocka ut det.
    Å vad spännande med paket!
    Det är löjligt roligt att få post när man shoppat.
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-02-07 19:40:30 följande:
    Ja, helt galet barnsligt glad man blir när man öppnar lådan och ser en/flera färgglada mailingbags
    Att bara komma in och slita upp dom.
    Vi är inte alls skadade......
    Kanske lite skadade då. Men bara liiiiite.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17