Inlägg från: etindris |Visa alla inlägg
  • etindris

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

linusoch lotta

• etindris

Ni som varit på OTT. öÄr det värt att gå om man söker storlekar 86-98? Är så nyfiken brukar det finnas många fynd? Hur är priserna ungefär?

• etindris

Oj, låter som bra priser. Hoppas de kommer till stockhom nu snart. Hade du barnen med dig? Min man åker bort i en vecka så jag måste ta mmed båda byusarna. Men det kan det vara värt{#lang_emotions_sunny}

• etindris

Äsch nu såg jag att länken inte fungerade. Men gå in på outlet/rea och sedan klänningar. Du får bäddra lite: Det fins lila vit velour 249 kr, röd vit randig bomull 149 kr och rosarandiga bomullsklänningen 249 kr

• etindris

Vad bra mina länkar va ju inte så bra. Älskar dom klänningarna så enkla och fina{#lang_emotions_sunny}

• etindris

h80: roligt vilka köpte du?

Chokladmoshin: Tack för infon då hoppar jag över. Enda hoppet var att ha dem i vagnen så att jag vet var det är. har en 3-åring och 2-åring siom gärna rusat åt varsitt håll.

• etindris

Stormis: tack snälla. det blev en 86 även om den är kortärmad. tycker inte det är fint med förstora kläder så den passar säkert ett tag till{#lang_emotions_sunny} 

• etindris

Någon som vet om Molo:s fjärilsklänning finns kvar någonstan i storlek 74-80. Letar som en tok men hittar ingenstans. PLease om någon sett den någonstans

• etindris

Åh vad jag velar. Vill åka ott imorgon har inte så långt men måste ta med båda barnen. Är det värt det? Brukar det finnas något i storlek 86-98?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17