Inlägg från: etindris |Visa alla inlägg
  • etindris

Stormis: tack för tipset. Skall kolla runt lite mer.

Smultronhjärta: klänningen ser helt under bar ut. var bara tvungen att slå till. Ska kika runt lite efter något att ha till och självklart säger jat till om jag hitta någon 10-poängare

• etindris

Smillamilla: Jag är dålig på storlekar men för mig låter det lite stort med 104. Tror det kan bli långt i ärmarna. Men som sgat jag är inte bäst på storlekra.

• etindris

Sitter och skall beställa en molo klänning till hösten till min tjej. Men funderar på storlek. Hon blir 2 år om en månad och är ca 84 cm lång. Nu har hon strl 74-80 och de slutar strax ovan knät/mitt på knät. Vad tror ni kommer 74-80 passa i början av hösten? Ni som köper 86-92 hur stora är era tjejer då?

Jättetacksam för svar.

Av nyheterna gillade jag rådjuren och isbjörnarna bäst. Men tror jag kör på rådjurströja istället för klänning. Eller bådaGlad

• etindris

Eddiebaby: Annacill har den med lång ärm i strl 86 och kort ärm strl 80. Kanske kan vara något?

• etindris

gaah kan inte bestämma mig. Hur fungerar det med Molo (är ganska nybliven Moloshoppare) är det något som brukar ta slut som är bra att köpa på en gång?

Jag bara älskar björnar och bambi. Någon som vet om något av de andra printen (än bambi) kommer i body?

• etindris

Ok sissta frågan. Body eller klänning i bambi till stor tjej. Vilket får man mest användniing av till vardags?

• etindris

Humla1: Jättefin tröja. Absolut ett lockande alternativ

Milliz. Jag tycker absolut den med stjärnärmar är finast

• etindris

Hej i sommarvärmen.
    Sitter och skall shoppa lite höstkläder men funderar på storlekar. Min dotter är 85-86 cm lång och 13,5 kg och jag skall nu köpa en Molo klännning. Borde inte 86-92 funka då? eller 74-80? Såg i bildtråden att någon köpt 74-80 till en tjej på ca 76 cm, blev den jättelång då?. Snälla om någon vet svara gärna
    Vet att 86-92 kan bli lång men jag vill inte att hon skall växa ur den i typ october utan den skall användas till hösten.

Tack, tack.
    Jag var för långsam för mysgrodan och få va utan fina klänningarRynkar på näsan

• etindris

Solouniko: toppen tack, då blir det 86-92. Finns så många fin klänningar jag vill ha nuGlad

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17