Inlägg från: etindris |Visa alla inlägg
  • etindris

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Någon som vet hur mycket det skiljer i cm mellan 74-80 och 86-92 i Molo:s babyklänningar? Eller har någon sett fjärilsklänningen i 74-80 någonstans?

• etindris

Finns det någon länk till vart ni lägger ut kläder på FB? Vart går man och söker? Verkar finnas massa fynd att hitta där

• etindris

Tusenb tack. Hitta dit men tycker det verkar lite komplicerat, ovan som man är

• etindris

THEA och Grodan: låter inte så svårt. Jag var vell bara trött och förvirrad. Gör ett nytt försök{#lang_emotions_smile}

• etindris

Vilken fin shopping ni alla gör. Blir så avis. Någon som vet om någon butik har kampanj på Molo nu. Min son på 3 år har berättat för mig att han inte vill ha andra byxor än Molo:s byxor/knickers för de fina och sköna. Ja efter samma byxor 3 dagar i rad inser jag att förrådet behövs fyllas på ordentligt därför vore en kampanj/rea toppen{#lang_emotions_sunny}

• etindris

Godmorgon!

Fler än jag som shoppade Katvig igår{#lang_emotions_sunny} Jag köpte miniappleklänning + t-shirt i rött, velourklänning lila+ grön ( min nya kärlek är dessa velourklänningar) och sonen fick miniappletröja.

Såg att ni diskuterade katvig leggings igår. vet inte vilken färg ni letar men tipsar på detta:

Halloncollection: brun / vit randiga + rosa / rosa randiga

Ecoloco: Brun/ vitrandig + röd / vitrandig och rosa / rosanrandiga strumpbyxor

my-baby.se: rosa / rosarandiga. de har även brun / vitrandiga i butiken som de skickar om man vill.

Vet inget om storlekar men kankse något någon söker

• etindris

Vet inte men beställde ett par i strl 24-26 igår och när de kommer kan jag rapportera om du vill

• etindris

Förresten någon som vet hur raspberry velourbyxorna är i färg. Är de röda eller mer cerisa. Är sugen men vet inte om de blir svårmatchade bara

• etindris

Sista frågan: Är sugen på Katvig body:s till hösten men tvekar om tjejen är för stor (2år i slutet av Juli). När slutar ni med body? Storleksmässigt passar de garanterat

• etindris

Tjollabolla: Tack då får de bli ett par såna också. Är de små eller stora i storleken Katvigs velourbyxor?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17