Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Någon som vet hur mycket det skiljer i cm mellan 74-80 och 86-92 i Molo:s babyklänningar? Eller har någon sett fjärilsklänningen i 74-80 någonstans?
Någon som vet hur mycket det skiljer i cm mellan 74-80 och 86-92 i Molo:s babyklänningar? Eller har någon sett fjärilsklänningen i 74-80 någonstans?
Finns det någon länk till vart ni lägger ut kläder på FB? Vart går man och söker? Verkar finnas massa fynd att hitta där
Tusenb tack. Hitta dit men tycker det verkar lite komplicerat, ovan som man är
THEA och Grodan: låter inte så svårt. Jag var vell bara trött och förvirrad. Gör ett nytt försök
Vilken fin shopping ni alla gör. Blir så avis. Någon som vet om någon butik har kampanj på Molo nu. Min son på 3 år har berättat för mig att han inte vill ha andra byxor än Molo:s byxor/knickers för de fina och sköna. Ja efter samma byxor 3 dagar i rad inser jag att förrådet behövs fyllas på ordentligt därför vore en kampanj/rea toppen
Godmorgon!
Fler än jag som shoppade Katvig igår
Jag köpte miniappleklänning + t-shirt i rött, velourklänning lila+ grön ( min nya kärlek är dessa velourklänningar) och sonen fick miniappletröja.
Såg att ni diskuterade katvig leggings igår. vet inte vilken färg ni letar men tipsar på detta:
Halloncollection: brun / vit randiga + rosa / rosa randiga
Ecoloco: Brun/ vitrandig + röd / vitrandig och rosa / rosanrandiga strumpbyxor
my-baby.se: rosa / rosarandiga. de har även brun / vitrandiga i butiken som de skickar om man vill.
Vet inget om storlekar men kankse något någon söker
Vet inte men beställde ett par i strl 24-26 igår och när de kommer kan jag rapportera om du vill
Förresten någon som vet hur raspberry velourbyxorna är i färg. Är de röda eller mer cerisa. Är sugen men vet inte om de blir svårmatchade bara
Sista frågan: Är sugen på Katvig body:s till hösten men tvekar om tjejen är för stor (2år i slutet av Juli). När slutar ni med body? Storleksmässigt passar de garanterat
Tjollabolla: Tack då får de bli ett par såna också. Är de små eller stora i storleken Katvigs velourbyxor?