Duntoffla skrev 2011-02-23 16:20:05 följande:
Jag glömmer bort presbilden. 35 kg? WOW! Bra jobbat! Är det via VV? Minns att du höll på med ngt när vi var på salgen sist. Eller sist när jag var med
Ja.. 35 otroliga kilo... Jag har gjort en Gastric Bypass. Så jag har fått hjälp på traven, men får kämpa som tusan själv också. Har 35 kilo kvar innan jag är i mål men har ju kommit en bra bit på vägen! När jag var hos frisören idag så började vi prata om det där av någon anledning och hon blev helt paff lver att JAG gjort en sån operation. "Du är ju inte stor!!!". Det var ganska skönt att höra faktiskt.. Även om jag vet att det inte är sant

Så förstår jag någonstans vad hon menar. Jag ser mig själv som jättestor fortfarande och ser man mig varje dag som min familj och nära vänner gör så tror jag inte heller att dom tänker på det så, för som sagt, jag har en bra bit kvar.
Men det var lite skönt att för en sekund tänka på vad folk som aldrig träffat mig förr tänker.. Hon såg mig för första gången och tänkte förmodligen att jag var en mullig tjej lixom, och inte mer med det. Så som jag själv ser tjejer i 100 kg's klassen typ. Inte överfeta direkt. Även om man ju är det..
Hm.. Vad rörigt det blev, men jag hoppas någon fattar vad jag yrar om

lillronya skrev 2011-02-23 16:20:19 följande:
HUr stor är han?
I dig denim är det ni pratar om va?
E har de i 98/104 och det funkar bra.
Han är 99 cm och väger 17 kg.
Tummen upp! Då så Duntoffla!!
Bra modell med andra ord! Jag är som sagt supernöjd