Inlägg från: Lalalong |Visa alla inlägg
  • Lalalong

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2011-02-11 20:52:32 följande:
    joråå, man fryser lika mycket i en ishall när dom spelar hockey eller tränar konståkning...
    man lär sig kla sig  
    Ja men eller hur! Det är ju det jag sagt också
    Vi har sagt ungefär hundra gånger att vi ska ringa några ridskolor och höra oss för vad dom har för verksamhet till barn och så, men det lyckas alltid glömmas bort. Men någon gång så... Någon gång..  
    Klara 060504, Alva 100117
  • Lalalong
    stökmamma skrev 2011-02-11 21:04:59 följande:
    Alfred älskar stallet och hästarna, han är 4 nu. men ska även börja skridskoskolan nästa säsäong
    Loppan rider även om vi har ett litet uppehåll nu + konståkning
    Stella 2,  har testat hon oxå och kan nog blli ridtjej hon oxå, 4 av 5 vore inte illa och 
    Mimmi bor i stallet och rabbe i ishallen vintertid och då byter 4 av dom till fotbolls planen i vår 

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ SCHACK??  

nån som vet var jag hittar safari tisha me helprint armar och safari linne i 152? 
    Hahaha!!
  • Lalalong

Var tvungen att OT shoppa lite. Behöver ju skor till våren till Alva, och jag behöver träningsskor till mig själv. Blev ett par fina Kavatskor till Alva och ett par skor till mig. Det var 300 kr rabatt vid köp över 900 kr och detta blev bara 850. Så jag fick slänga ner ett par gympadojjor till K också. Ungen badar i skor, men vaddå då

Förutom 300 kr rabatt fick man en gratis hotellövernattning för 2 personer. Finns säkert en hake, men skorna behövde jag ju så jag ser checken som en trevlig liten bonus om den går att använda
    Jag fyller 30 om två små veckor... Ska på genrepet på melodifestivalen i Malmö helgen om två veckor också. Så är det en bra deal så kan ju jag och maken ta in på hotell på natten och fira lite födelsedag på tu man hand

Dessa tog jag till Alva. Inser att dom inte faller alla i smaken Men jag tyckte dom var söta... lite fulsöta kanske

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=296268&articleId=609334&variantId=3027768&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=# 

• Lalalong
    lillronya skrev 2011-02-13 19:29:27 följande:
    Hoppas ni får sova på hotell och fira lite.
    NJa jag gillar ju inte blommigt så här gick de inte hem.
    Tack, {#emotions_dlg.flower}
    ja det hade verkligen varit välbehövligt för oss!! Det är länge sen han och jag hade en hel natts sömn båda två, samma natt. Vi älskar vår lilla minsting men sömnlös håller hon oss! Och när hon är vaken är hon rätt krävande också. M har haft en tuff termin i skolan och jag har börjat ett jobb som jag aldrig längtar att gå till.. Ja, lite nöje och mys är precis vad vi behöver nu

Hahaha, nä som sagt. Anade att dom inte riktigt skulle gå hem i alla läger  
  • Lalalong
    Zvartaliljan skrev 2011-02-13 19:41:53 följande:
    läste om den där "gratis" hotellvistelsen och haken är att man måste betala frukost- och middagspaket på hotellet...olika pris för varje hotell men för de jag kollade på låg det på ca.750kr per person och natt....så precis så "gratis" är den hotellvistelsen
    Haha Ja, som jag anade så var det en hake
    Hade jag beställt för att få den där natten hade jag ju läst lite mer noggrant nu var det ju inte så, utan jag bara registrerade det som hastigast när jag betalade. Men som sagt, misstänkte att det inte var riiiiktigt så bra.

Aja, får se. Kanske kan vara värt 1500 kr också om det är för både hotell och mat och så. Men det visar sig
  • Lalalong
    Duntoffla skrev 2011-02-13 19:45:16 följande:
    Ja, Noel är född sep 07.
    läste om den där "gratis" hotellvistelsen och haken är att man måste betala frukost- och middagspaket på hotellet...olika pris för varje hotell men för de jag kollade på låg det på ca.750kr per person och natt....så precis så "gratis" är den hotellvistelsen
     Sån där kupong fick vi vid tillfälle (La redoute tror jag) men den blev bara liggandes. Dår blir sambons rabatter bättre med hotellnatt för 300 kr och sen halva priset på maten
    Ja, det lät som en liiite bättre deal
  • Lalalong
    Duntoffla skrev 2011-02-13 19:48:31 följande:
    Ja, fast det andra kan ju vara bra om man ändå tänkt bo på hotell och äta någonstans.
    Ja, en god middag vill man ju äta ändå. Fast vi hade kanske inte ätit för 750 kr/pers om vi hade valt själva
    Men om man ska tänka vad man får då, hotellövernattning och middag för två personer så är ju int 1500 kr jättemycket om det är trevlig mat och boende!
    Så vi får se  
  • Lalalong
    Förresten. Kunde man se vilka hotell det var och vad frukost+middagspaketen kostade? Var hittar jag det? Informationen finns inte på min sida längre eftersom jag utnyttjade erbjudandet. 
  • Lalalong
    Zvartaliljan skrev 2011-02-13 19:59:22 följande:
    customer.se/elloshotell
    Tack så mycket

Kollade i Skåne och där kostade det runt 500 kr/person (förutom i Ystad som hade legat närmat oss, typiskt. Men det är ju inte så långt till dom andra ställena heller). Så det lutar åt att det blir så ändå. 1000 kr för två personer med trerätters middag och övernattning känns helt okej. Det kan vi vara värda  
  • Lalalong

Någon som har den här fininingen och som kan säga hur den är i storlek?

www.eleraff.se/Shop/Product.aspx

Jag har fått hem den idag i strl 104 till K på knappa 1 meter. Men den ser så liten ut... Är dock osäker. Kanske mitt ögonmått det är fel på.
    Borde vara en enkel sak att kolla eftersom jag har den hemma, men då känner ni inte min dotter
    Hon provar ingenting. Ska hon ta något på sig så ska hon ha det på sig helt enkelt. Och det är ju synd om den är för liten och ska bytas eller flyttas vidare..  

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17