Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

AochJsMamma skrev 2010-05-22 07:49:38 följande:
    Godmorgon!!Försöker förtränga att det är salg nästa vecka, kan inte åka denna gången.. Tror ni man kan vinna på Triss/ Lotto?? Ser att det är fler som har köpt de fiiina t-shirtarna på Lindex!  Köpte shortsen oxå, såå billigt så perfekta äta glasskläder som nån sa..
    Morning

Jag också, lever i total salg förnekelse
    Så typiskt att det är nästa vecka då det är tvärkört med barnvakt

Visst är t-shirtsen underbara, måste köpa den gröna med bilar till Liam också. O shortsen också, fast han har Plastisock shorts i alla möjliga färger, dom är såå fina.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    AochJsMamma skrev 2010-05-22 08:34:35 följande:
    Tips till er med liten bebbe, SÅÅÅ fin! o sjukt bra köp nu tycker jag!www.tradera.com/Molo-lurv-overall-fleece-Kort...
    Åh, finaste, tyvärr har jag ingen bebis längre Måste få tag i jacka el overall i den fina lila.
    AochJsMamma skrev 2010-05-22 08:37:17 följande:
    jag kan nog fixa barnvakt, men ekonomin sätter stop..vet inte om jag får ett jobb jag sökt o annars har jag galet lite i inkomst nästa månad iom att terminen är slut.. känner att det liksom blir fel att dra på salg då.. även om sambon tycker att det är ok att åka Jag köpte som sagt shortsen, de är superfina, speciellt de gröna! Lite väl långa för att vara 86/92 så får nog sy upp dem..
    Ja det har du rätt i, och det behövs ju en del pengar när man ska på salg Här har vi dock haft alldeles för mycket utgifter den senaste tiden, sambon har köpt nytt förtält till husvagnen, jag ägnar mej åt vagnbyten och en massa pengar har gått till trädgårds fix så en salg just nu vore väl sådär

Shorts har ju en förmåga att vara ganska stora, Liam har fortfarande ett par i storlek 74 från Lindex som passar , han har 98/104 annars.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    AochJsMamma skrev 2010-05-22 08:45:09 följande:
    Alex har jackan, den är så fin!Ang salg så är det lite så jag känne roxå, visst kan jag åka med begränsad budget osv men det känns inte kul! Man vill kunna släppa loss o köpa det man vill utan att behöva räkna om det räcker... men visst vore det kul...speciellt om man hade kunnat stanna över natten o ta IdaT på torsdagen oxå...  Lite trött på IdaT iofs, men tänk om det skulle finnas galonbyxor i rött eller lila, tror jag hade svimmat iåsfall.. Vilken vagn har du köpt?
    Ja den är jätte fin, den lila och rouge jackan vill jag ha till Meja, hon hade ju overallen men den är ganska så för liten nu

Ja man vill ju gärna ha ett par tusen att bränna utan att behöva ha ångest för att dom egentligen behövdes till nåt annat.

Mjo men lite IdaT strumps och regnkläder kan ju alltid slinka ner, om man ändå är där lixom

Har beställt en rååååsa Emmaljunga Ozone till Meja, den kommer nästa vecka och jag längtar såååå.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    AochJsMamma skrev 2010-05-22 08:55:46 följande:
    ååå den är jag oxå sugen på!!! Eller inte nödvändigtvis nu, men om vi får en till liten såsmånigom! Gillar att den är vändbar, har en UJ nu och älskar den men gillar inte att man måste vända framåt när de är så små... denna köpte vi när A var över året, så då är det ok..men den där mellantiden från liggdelen tills dess... hade en EL till A, men den är så tung o klumpig!! Vill sälj aden, men så har vi fått den betald av svärmor o hon blev lite sur när jag nämnde det..så jag vet inte.
    Den är verkligen helt underbar, blev kär i den direkt när jag såg den på nätet och när vi provkörde den så blev jag ännu mera kär, sååå smidig , och Meja satt verkligen kanon i den, gillar när det är ergonomisk sits.
    Vårat krav var en vändbar vagn eftersom Meja bara är 7 mån än så länge, hon har ju åkt i syskonsitsen i P&T:n innan men det är inte populärt längre.
    Det är verkligen synd att UJ:n inte är vändbar, isf hade jag varit sugen på en sån också.
    Vi har ju en EL City cross också som vi köpte när Liam föddes, hade tänkt sälja den men den är verkligen välanvänd så jag tror inte vi får så många kronor för den, och den betalade mina föräldrar så det känns lite knasigt att sälja den på nåt vis.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    AochJsMamma skrev 2010-05-22 09:05:17 följande:
    ja det är lite så jag känner oxå... samtidigt så står den ju bara där, o är som ny, så vi bör ju eg sälja den innan den blir för gammal o man inte får nåt alls... min sambo delar dock inte riktogt samma fascination för vagnar som mig, så vet inte riktigt hur jag ska lägga fram min plan Han suckar HÖGT när jag han går förbi o ser mig kika på vagnar på nätet
    Ja det känns ju på nåt vis fel att sälja nåt man fått, men samtidigt är det ju väldigt onödigt att ha kvar den om den aldrig används.
    Vi behåller nog dock vår om Liam får för sej att åka vagn nångång, och just nu använder vi ju den till Meja i väntan på den nya, Liam åker på ståbrädan och det funkar kanon.

Ha ha, ja dessa karlar, min har gett upp nu, han vet att jag byter vad han än säger, så han låter mej sköta det och lägger sej inte i, även om han suckar när jag börjar spana på ny vagn.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Idag är Meja OT klädd men sååå fin, Lindex fina prinsesstårte body och cerise 3/4 leggings från HM, fick hem cerise, grön och lila igår, måååste ha flera sånna, helt underbara och billiga.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-05-22 09:29:54 följande:
    Pust, Ella har fått feber i natt, var väl väntat hon har ju varit frisk ilite drygt 2 veckor nu, får väl se hur långvarigt det blir denna gången då
    Stackars Ella Hoppas det går över fort, inget roligt med sjuka barn nu när det är så fint ute.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-05-22 09:36:53 följande:
    Nej nu vill man bara vara ute ju Tror jag ska ta mig en sväng på stan, behöver lite sommarkläder till mig själv
    Ja verkligen, vi ska ge oss ut så fort Meja vaknat.
    En sväng på stan hade inte varit fel, jag behöver också sommarkläder, en maaaaassa, leggings och linnen står på inköpslistan.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    AochJsMamma skrev 2010-05-22 09:39:11 följande:
    usch, stackrs liten! låter som hemma hos oss, tänk om de kunde få vara friska lite mer än nån vecka.. hoppas hon kryar på sig snabbt! låter superfint!
    Ja det var verkligen super fint Är helt kär i den bodyn, måste ha en storlek större också.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-05-22 09:56:00 följande:
    Jag bahöver linnen, toppar och jeansknickers
    Ah, jeans knickers behöver jag också, vill ha sånna baggy, köpte ett par förra sommaren men dom är puts väck, förstår inte hur kläder kan försvinna sådär.
    Jag brukar köpa Bik Bok:s långa baslinnen, tror jag har 15 st i olika färger
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17