Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Packar Tradera paket för fullt, ångrade först att jag la ut nåt eftersom det verkade gå kasst men nu efter avslut så är jag riktigt nöjd och några tusenlappar rikare

MEN vad det är störande med folk som inte kan skriva sitt alias på betalningen, hade 5 st som var ommärkta och jag fick sitta och klura ut vem som var vem *suck*

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Eddiebaby skrev 2010-05-26 09:27:24 följande:
    Hej! Oj vad dött här var nu när alla är iväg på salg idag......såååååå avis ju!!! Men men får hoppas de får storhetsvansinne där nere och handlar tonvis med sig hem och slänger upp på fb! Aha T går hyfsat nu säger ni?? Kanske ska lägga ut lite då, har inte vågat på länge.
    Hej hopp

Ja verkligen, fast det har det iof varit i denna tråden sen det började närma sej salg

Ha ha, jaaaa, hoppas det kommer ut lite gobitar på T/FB sen.

Jag tycker det går helt ok nu, fast det var segt i början med mot slutet trillade det in en massa bud, och som vanligt är det ju märkeskläder som går bäst.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Eddiebaby skrev 2010-05-26 09:42:45 följande:
    Kanske ska lägga ut lite i alla fall då, behövs ju alltid lite bidrag till nytt! Lurvoverall får jag nog vänta med tills hösten eller hur??
    Ja det tycker jag absolut, man kan ju alltid sätta lite högre utrop.
    Mera pengar är alltid välkommet

Mjaaa, jag har lurvar som jag vill bli av med men jag väntar nog tills hösten, tror inte så många köper det nu när sommaren är på g.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Tydligen så är Småfolks babyklänningar ganska små, jag hade tänkt beställa 68:a till Meja, den var 35 cm lång/kort, så det får bli 74:a istället.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Eddiebaby skrev 2010-05-26 10:00:12 följande:
    Typiskt....då kan jag ju absolut inte klämma i Tilde i en 80 när hon har 80/86 annars.
    Nä det kan nog bli lite svårt, isf får du ha den som tunika
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Eddiebaby skrev 2010-05-26 10:08:22 följande:
    Ja vilken bra idé! Men fyy vad trist, ville ju hade den fina med kaninerna och hade hoppats på 80 då hon fortfarande kan ha de i dubbelstl 74/80. Men men är nog inget större problem att hitta någon annan att lägga pengarna på!
    Ha ha
    Ja det är verkligen synd att dom inte gjort den fina i större storlek.
    Jag beställde precis en 74:a till Meja, den var 38,5 cm lång.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Tar en paus i paket packandet...omg vilka snygga paket alltså, först tog mailingbagsen slut, så det fick bli hundbajspåsar som såklart också tog slut, dom sista paketen blev plastkassar, som givetvis också tog slut när jag hade 2 paket kvar Nån som har förslag på nåt annat man kan packa i? {#lang_emotions_dreamer}

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-05-26 12:21:50 följande:
    En liten plastpåse o ett kuvert?
    Mh...kuverten är också slut
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-05-26 12:32:44 följande:
    alu-folie? plastfolie?
    Ha ha...jaaaa, alu folie och en plastpåse? Klockrent ju
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    CamillaJ skrev 2010-05-26 13:15:28 följande:
    Önskas lite tips om fin baby-solhatt ??? Så ös påååå med tips nu ;)
    Jag har spanat in några på Lindex, bl.a en med rosor och en vit/röd randig, HM hade också en del fina.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17