Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hallå igen.

Smiter in en liten stund innan det blir en powernap i solariet. Meja sover och pojkarna är hos tandläkaren, Liam hade redan bestämt att han INTE skulle öppna munnen, sötfisen.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-05-24 15:45:16 följande:
    Jättefina! Jag hoppas få komma till uppsala nu i veckan. eller ja jag måste dit innan tisdag nästa vecka. Bara sjukhuset kan få ihop två tider på samma dag (olika avdelningar). Då skall jag också in på Lindex, hittade ju massor där. Även pop hade ju fina!
    Ja dom blir kanon, ska leta reda på en enfärgad vit också, mycket lättare att hitta solhattar till flickor än pojkar.
    Den med rosorna blev jag helt kär i.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll

Host och snörvel...ja det är väl ungefär så denna dagen varit, jag haaaatar att vara förkyld. O precis när jag skulle lägga mej på soffan en stund så dundrade några kompisar in med deras barn, inte riktigt vad jag var på humör för

Nu vill jag shoppa lite, tror det kan få mej att må lite bättre

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nu blev det lite shopping till moi...inte för att det gjorde mej piggare, men lite gladare iaf

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon

Sitter här med en kopp kaffe i lugn och ro, sambon och Liam är på lekterapin och Meja sover{#lang_emotions_surprised}, hon som brukar vakna runt kl 6.30.

Men ååååååh, varför kan dom inte ha OTT utförsäljning i närheten av här också?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2010-05-25 08:06:54 följande:
    Men eller hur??bor man i Malmö har man OTT utförsäljningen, plastisock utförsäljningen och skamligt nära till Danmark  17 så orättvist  Hmm vad har vi här uppe i norrland? ..jo snö kvar på gräsmattan  -avundsjuk, någon?
    Ja fy så orättvist det där...
    fast det är nog mer synd om dej som bor där uppe , jag bor ju ändå söderut men inte tillräckligt nära.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-25 08:20:53 följande:
    ÅÅÅÅÅÅåååå jag vill oxå till Malmö! Kanske skulle slänga in kidsen i bilen o köra direkt
    Klart du skaaaaaaa Jag hade inte tvekat en sekund om jag inte bott så långt därifrån!
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nån som ska till OTT och har lust att spana efter nåt litet till mej?{#lang_emotions_dreamer}

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-05-25 09:00:55 följande:
    Godmorgon! Ja, det är verkligen orättvist ibland att bo så himla norrut  Men brukar inte OTT ha utförsäljning i sthlm också?
    Godmorgon

Jo jag tror dom brukar ha utförsäljning i Malmö och Sthlm, men dit är det ju ännu längre *surar*
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17