Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-05-05 20:04:23 följande:
    Typ som vanligt, helt SLUT efter en dag ensam med barnen Tur att jag ska jobba imorgon igen = semester
    Barnen börjar bli förkylda och jag också, ap ont i halsen, annars är det bra O med dej?
    Bara allmänt irriterad på en trotsig unge. Annars helt ok.
    Usch hoppas ni slipper bli sjuka.
    Anjelin kräktes en gång inatt, men sen blev det bara lite toaspring. Inte mer kräk iaf.
    Håller tummarna för att det bara var nåt knas som inte smittar.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya

Tillbaka igen.

Var tvungen att hjälpa Alicia att gå igenom garderobsinnehållet.

Blev ganska tomt i den.

Hon har visst växt.

Så nu har vi gjort en liten HMbeställning.

• lillronya
    ängeln83 skrev 2011-05-05 21:25:22 följande:
    Här blev det också en liten HM beställning, herregud vad mycket man får för pengarna Mest till Meja, bl.a denna: files.hm.com/media/products/B22/DXLA65_82009_...
    Den var söt!!

Ja det blir en hel del där.
    Beställde jeansshorts, caprijeans, tre t-shirts, fuskskinnjacka och ett linne till Alicia.
    Jeansshorts och skaljacka till MIchaela och två linnen till småttarna.
    Allt för drygt en tusenlapp.
    *nöjd*
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-06 07:48:19 följande:
    God morgon på er!
    Idag tar vi en lugn dag här, Ella fick vara ledig rån dagis
    Vi hoppas på riktigt fint väder så ska vi spendera dagen ute
    Godmorgon!
    Här är också ganska lugnt idag.
    Ska bara packa bilen med loppissaker och köra ner och packa upp ikväll.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-06 08:14:11 följande:
    Är det loppisdags igen?
    Japp
    Håll tummarna för att jag får in mycket salgpengar. De från förra loppisen är slut.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-06 08:25:17 följande:
    Håller tummarna!

ja, de har en tendens att försvinna de där pengarna med en gång igen ju

Jag hoppas mina auktioner går hyfsat i alla fall. Har 26 ute och det är mer än ett bud på alla utom 3 så de borde kunna gå upp lite i alla fall
    Ett tips till dig är att hålla koll på hummeldressen om den intresserar dig för den ligger inte högt
    Hoppas du får in bra på T!
    JAg är fortfarande spärrad, men ska hålla koll. När går de ut?

Mina blocketannonser har inte gett något än, men sänker nog priset lite på de i helgen.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-05-06 08:39:12 följande:
    Vi borde verkligen göra en ny tråd/lista på alla shoppar, jag har absolut ingen koll längre. Kollar bara dom absolut vanligaste och när jag väl ska leta efter nåt så kommer jag på att jag inte vet så många olika längre...
    Håller med!
  • lillronya

Vad trött jag blir...
    Bad R ta ut en tömma min bil från bokhyllan han hämtade häromdagen. De n ska eldas eller förvaras eller nåt.
    Iaf har han kört till jobbet och satt bokhyllan mitt på gården.
    Fint ju..
    Bredvid den ligger madrassen han öste av min bil sist han tömde den.

Tur han har andra fördelar. För ordningssinne har han nada.

• lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-06 11:00:08 följande:
    Ja du, dom är bra olika. Här fick min frispel igår för att det låg TVÅ blöjor utanför dörren.... En är ok men TVÅ liksom...
    HAhah de är verkligen helt olika, våra män.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17