Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2011-05-10 21:22:57 följande:
    Hej hej!

De verkar ganska lugnt här...
    Ja som vanligt...
    Busbellan skrev 2011-05-10 21:25:41 följande:
    hej hej

Jag hänger här också, Nora ligger och tittar på eurovision semifinalen, men den intresserar mig inte ikväll
    Hej!
    MIna ungar ville inte titta på det, men nu kom jag på att jag kan starta tvn här inne.
    Kan ju lyssna iaf.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    jompa skrev 2011-05-10 21:31:42 följande:
    Nån mer än jag som inte fattar den nya köp/sälj sidan på FB för danska kläder?
    Blir galen snart. 
    Har inte kollat så noga, men tror man skulle klicka på visa foton och välja storleksgrupp.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-10 21:47:34 följande:
    Så den har kommit nu
    Du kommer vara ständigt uppkoplad från och med nu då
    Ja det är jag väl nästan alltid ändå.
    Mycket kul att hitta i en sån här sak.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-11 10:02:36 följande:
    Händer nog inte jättemycket

Själv sitter jag och försöker skriva ett par sidor om det sociologiska perspektivet på hållbar utveckling
    Låter intressant va
    Låter inte så intressant, nä

Jag sitter och knåpar med telefonen framför datorn. Smart va.
    Egentligen håller jag på att städa, men det var trist.

Funderar på om jag slutar surfa på mobilen när jag tar bort den sidan. Vill ju inte att det ska stå och snurra jämt. Hittar ingenstans att stänga ner nätet som man gör på datorn.
    Ja jag vet, oteknisk så det ryker om det.
  • lillronya
    Flock skrev 2011-05-11 10:54:35 följande:
    Hej!
    Är allt bra??
    Vad har du köpt för mobil?
    Nu när sommaren kommer hade det varit bra med en mobil eller något annat så man kan sitta ute och surfar runder lite..
    Hej!!
    Det mesta är bra här. Jag vet att du följer bloggen så du vet vad som inte är bra.
    Har köpt en HTC Gratia och är jättenöjd än. Fick den igår.
    Dålig instruktinsbok bara, så jag måste lära mej det mesta själv.
  • lillronya
    Flock skrev 2011-05-11 11:03:55 följande:
    Måste jag ju!   Är denna veckan lugnare??
    Åh, denna har jag inte hört något om ( men jag är inte insatt). Spännande och höra av du tycker om ett tag.
    Förstår inte varför de ska ha så dåliga böcker till. Fast de antar väl att alla är tekniska.
    Skulle vilja ha en iphone men det skrämmer mig lite. Vet inte om jag klarar av den..

Ja lite lugnare är det nog nu iaf.

Har städat idag. Tycker inte om när det inte hinns med.

A ska skrivas in i skolan idag. Stora tjejen!

Androidtelefonerna är ungefär samma som iphone så det är bara att ta mod till sej.

Det har ju jag gjort nu så då kan du med.

• lillronya
    Flock skrev 2011-05-11 11:21:05 följande:
    Det är en stor dag att skrivas in i skolan!
    Skönt att du hinner hämta andan lite!
    Sitter och läser om din telefon nu. Verkar ju jättebra!
    Ja det är ju det.
    Hon längtar så!

Ja den verkar super!
    Ville ha en lite mindre än iphone och HTC desire, men ändå med ungefär samma saker i.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17