Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Godkväll

Bebis"lycka" här då kusinen blev pappa ikväll till en liten underbar tös

Så tragiskt bara att hon kom 6 dagar efter hennes farfars död

Att bli pappa och förlora sin pappa samma vecka är så hemskt...en sån glädje i en sån sorg

Men på tal om annat och som är mer till ämnet så verkar T gå bra just nu, fick sålt en del vinterkläder till ok priser nu, inte jättebra men jag är nöjd iaf

• Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2010-08-22 22:40:46 följande:
    Ja, det måste vara jobbigt för dem
    Självklart känner man otrolig glädje över den lila bebisen, men samtidigt gå igenom sorgen

Ja, T går bra nu, helt ok avslut för mig ikväll också
    Ja tur ändå att det blev en flicka...hade varit väldigt läskigt med en pojke tycker jag så tätt inpå...hade på något sätt känns som om han "ersatt" farfar på jorden....det känns ju förstås lite så med denna flicka också men det hade varit värre med en pojke...

Så nu när vi kommer hem så ska alla bebiskläder gås igenom o allt flickigt köras bort till kusinen. Så får jag gosa lite bebis också Hjärta

Hoppas min moster flyttar närmre dom nu...hon ska inte bo kvar ensam 10 mil bort i ett stort hus nu tycker jag...hoppas hon själv inser det o flyttar närmre barnbarnet...

Åhh vad jag är trött, men ändå fastnar jag här. Har varit i Göteborg hela helgen för o komma bort lite o idag var vi på Liseberg. Funkade kanon som avledning men så fort man kommer hem så kommer tankarna kring allt som hänt...

Är dock vääääldigt sugen på en tripp till ge-kås på hemvägen imorgon då mina T-avslut gick så bra Drömmer
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2010-08-25 17:08:31 följande:
    På tal om detDrömmer

Hittade fina gröna Småfolks åkpåsen som vi pratade om i våras..Är du intresserad eller kan jag lägga ut den?
    Just det!! Passar den Mateo nu tror du?? Han är ca.70cm nu. I så fall vill jag nog ha den Kan du lägga ut bild på fb?
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-08-25 17:13:30 följande:
    mina vände ut igen den 20e
    Busbellan skrev 2010-08-25 17:16:04 följande:
    Det är rätt
    Vad ska de ligga på kontot och skräpa för

Fick panikköpa nya skor till Maia idag...blev kris. Fick skämmas som bara den i butiken när de mätte hennes fötter och sen hennes skor som hon kom i och de var lika stora Skäms
    Blev ett par vincentsandaler (här är fortfarande ganska varmt så sandaler behövs ju) och ett par fula blinkande gympadojor som Maia valde själv Kräks
  • Zvartaliljan
    H I L L A skrev 2010-08-25 22:23:36 följande:
    Liljan & loppan -- Jätte fina bilder på söööööta barnen

Jag beställde lila KIK KID klänningen igår. Tycker också den är alldeles underbar!
    Är den normal i stl ?
    Tog 92 till Hilda, hoppas den passar
    nja, liten i storlek tycker jag. Maia har 110 på sig i bt o det är ingen direkt växtmån i den :-/ hon är 104cm lång.
  • Zvartaliljan
    H I L L A skrev 2010-08-25 22:31:08 följande:
    Ok, men då blir nog 92 lagom till Hilda för hon har stl 86 i annat nu Tänkte att Kik kid var små i stl som vanligt.
    Vad han växer sötaste lilla Mateo !!!!
    Snart dags för en shoppingdate ? Eller kanske en spanainnyahusetdate
    Ja det är bara o komma förbi Du är så välkommen när du vill

Pratade med everlonn o greksmurfen lite löst om en kräftskiva...men får bli efter begravningen i så fall, den är den 9. Sen måste jag smälta allt lite så orkar nog inte fixa med någon kräftskiva förränns mitten-slutet av september kanske...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17