Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Pepper79 skrev 2010-09-01 21:11:00 följande:
    Ja jag fattar inte att den gick sååå billigt för den är ju tokfin. Den kommer iaf att bli väl omhändertagen här, lovar. Men förstår att det svider lite
    om jag ångrar mig sen o vill köpa tillbaka till Mateo så kan jag väl få höra av mig iaf
  • Zvartaliljan
    movie skrev 2010-09-01 22:27:16 följande:
    Åh min syster som bor i New York ligger inne och föder just nu i v.32Förvånad Verkar vara ett släktdrag då min flicka kom i v.34. Jobbigt att bo så långt bort
    åh fy så jobbigt...hoppas allt går bra!!
  • Zvartaliljan
    den första helt klart!! Med Molos girly rainbow till
  • Zvartaliljan
    stjärna4 skrev 2010-09-03 15:14:11 följande:

Funderar på denna luvan.Har en flicka på snart 2 år.Den finna i storlek 1-2 år och nästa är 3-5 år.Vilken ska man ta då?
    Är den så att man kan ha den påbåda sidorna?Hur är den i färgen till bubbelgum overallen?
    Var och tittade på didriksons overall innan idag 899kr kostade den.Velar om jag ska köpa den eller molos overall!Hon är ca 85 cm tror ni strl 92 blir bra då??
    Jag har den mössan i strl.3-5 o den är lite stor på min 4-åring, men då har hon bara 49cm runt huvudet. Tror du kan ta 3-5.

Jag anv'nder den med den randiga sidan utåt, då passar den till jättemycket
    Den rosa lurven är annars inte alls samma som bubbelgumoverallen.

92 blir nog toppen i overall då. 
  • Zvartaliljan
    stjärna4 skrev 2010-09-03 15:31:47 följande:
    Den randiga sidan passar den bra till bubbelgum??Är den jättetjock?Tror att hon också har ca 49 i huvudomfång,trpr du jag kan ta 3-5 år då?Andrahandsvärdet på en molo måste väl vara rättså mycket bättre på en molooverall än en didrikson?
    jag har ngen bubblegum så kan inte jämföra, men tror den passar.
    Ja den är jättetjock, jag använde dom förra året när det var som kallast, med lurven inåt.
    Ja du kan ta 3-5då.

Jag vet inte mycket om andrahandsvärdet på didriksson men för en Molo får du ca.600-800kr för beroende på färg och skick.
  • Zvartaliljan
    Ocikatten skrev 2010-09-03 15:48:06 följande:
    liljan: UNDERBARA bilder i BT!! Hjärta De såg så härligt busiga ut båda två på alla bilderna!
    Förresten, hur är sängkläderna från Molo, mjuka eller "normala"?
    Såg att du hade paket på G från Liten Correlin idag när jag var där!
    Ja de ÄR busiga de där två Måste hålla koll varenda sekund på dom

Sängkläderna är jättesköna, mjukare än vanliga men inte så mjuka som IdaTs t.ex. Men jag älskar dom.

Och tack för påminnelsen, glömt o betala det paketet ju!! Är lite Ns o louie louis där i
  • Zvartaliljan
    stjärna4 skrev 2010-09-03 15:49:14 följande:

Tack för att du hjälper mig!Kanske blir den för varm,vi bor i skåne så här brukar ju inte bli så jättekallt.Men de vanliga luvorna,kan man ha dem på vintern?Är det isåfall 3-5 år som gäller på dem också?Såg att de fanns i 2-3 år också!

fråga butte om de är för varma i skåne, tror inte det.

Maia har 2-3 i de tunna mössorna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17