Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-08-15 19:51:40 följande:
    Aha, visst var det den som fanns i brunt också?
    Jag har beställt årets nya lila småfolkoverall SÅ FIIIN! Den + regnbågsoverallen blir vad Maia kommer ha för overaller i vinter
  • Zvartaliljan
    Tic1 skrev 2010-08-15 20:18:46 följande:
    Var fanns småfolksoverallen??Vet du möjligen hur pass vattentät den är?Har sett den på bild och den var sååå fin!
    har beställt på BoR, men de finns inte i butik ännu.

Tror att den låg på 3000 i vattenpelare, och det räcker bra för oss.

Någon som kommer ihåg nypriset på lila M.a.t-overallen Maia har i bt??
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-08-15 21:49:57 följande:
    ursäkta spammningen i bildis men det bara låste sig och jäklades och varför sitter skicka knappen nästan vid ladda upp??

Hoppas det är ok med er tjejer att jag satte in bilderna, skulle ju självklart frågat innan Skäms
    helt ok, jättefina bilder (förutom på mig då )

Affe o Maia fann verkligen varandra där, hon såg bilderna nu (ja den lilla nattugglan!!) och sa att hon ville leka med bus och affe imorgon, men tror inte riktigt jag orkar köra 70 mil
  • Zvartaliljan

"godmorgon"

Sitter här o vet inte vart jag ska ta vägen...min morbro reste till änglarna inatt Gråter

Detta jävla cancermonster....jag är så arg...han skulle ju få sitt första barnbarn nu när som helst.
    Nej tårarna har ingen ände idag....

• Zvartaliljan
    MiniM3 skrev 2010-08-17 08:54:11 följande:
    Oh jag beklagar :(

Här har en gammal kompis mamma som endast blev 42 år rest till änglarna för några nätter sedan..
    Lämnade två barn efter sig.. även det cancer :/ 
    han blev äldre...men fortfarande alldeles för tidigt. När vi sågs senast, i Juni, då var han ett vandrande skelett med krycka, men ändå fanns hoppet där liksom, sen gick det utför så fort Gråter

nej jag ska inte sänka stämningen här mer...ska baka lite och åka bort till min moster och mina kusiner..
  • Zvartaliljan

Sitter o försöker skingra tankarna med lite shopping...tips på fina höstkängor och vinterstövlar? Vill helst ha mörkila, knallcerise och/eller röda

Upptäckte att Maias fot växt något enormt över sommaren...så hon kan absolut inte ha sina skor mer. Inga av dom! Om jag mätte rätt så har hennes fot växt 1,5cm på bara några månader.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17