Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-08-31 16:43:33 följande:
    Nä men en i 68 duger gott och väl Drömmer Fyyy så fint alltså!!
    jaså bakas det hemma hos er eller
  • Zvartaliljan
    H I L L A skrev 2010-08-31 16:48:24 följande:
    Tack!
    Ja, KIK KID får verkligen till det ibland, precis som med volangklänningen som fanns för 2 år sedan.
    ja den är också underbar, men tyvärr blir den för kort i armarna när den väl passar i längden Obestämd
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2010-08-31 16:58:00 följande:
    Haha ja, fast det är väldigt nytt så ingen som direkt vet ännu.. Har spiral så det kom som en chock Men lika kul för det Ni får ruva på alla era pytte suits tills jag känner mig shoppingredo
    just därför jag inte fick skaffa spiral för Felipe Finns det en yttepyttechans att bli gravid så hade jag liksom blivit det (Maia blev till trots p-piller, och jag hade även ett missfall då jag hade p-stav)

Vilken v. är du i nu då?
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-08-31 21:46:29 följande:
    superfint!
    Kristyr skrev 2010-08-31 21:46:51 följande:
    såg bara lurvarna och de var underbara! Hjärta
    Ocikatten skrev 2010-08-31 21:48:16 följande:
    Superfint tyckte jag! Vad stor Mateo har blivit!!
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-31 21:48:51 följande:
    Inget man lägger märke till
    TACK! Skönt att höra, jag är ju lite nördig sådär så matchar det inte EXAKT så går jag o nojar mig över att det skär sig o är fult
    Skulle vilja ha tag i en mössa i exakt den gröna nyansen, men verkar svårfunnet...
  • Zvartaliljan
    H I L L A skrev 2010-09-01 09:21:23 följande:
    Lycka till med dagis lilla Bus

Jag är GLAD, LYCKLIG, ÖVERLYCKLIG !!!!
    Igår nämde jag för mannen att underbara barnmässan är 8-10 okt. HAN VILL ÅKA DIT Förvånad 
    Vi ska nog också dit
  • Zvartaliljan

Godkväll!

Nu sover äntligen Mateo...måtte det komma en tand snart, han har varit supergnällig hela dagen...inte likt honom

Förresten är det fyndvarning på mina auktioner på T som går ut snart
    Bl.a en underbar småfolkhood som ligger sjukt lågt. Surt för jag har sålt den för det tredubbla innan men köparen drog sig ur Dum jag var som lät henne göra det mot auktionskostnad...förlorade mycket på det verkar det som

• Zvartaliljan
    Pepper79 skrev 2010-09-01 20:49:24 följande:
    Godkväll alla!

"Råkade" visst bli denna nyss till växalådan
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...

Har pillat lite med prolistern och orkade bara med 6 st auktioner nu som jag nyss skickat ut. Har 40 auktioner till som ska ut så det får jag ta tag i nu i veckan Tyst
    Grattis *surar lite*

Men hjälper ju lite iaf att den kommer till en vän för det priset
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17