Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-08-29 09:21:10 följande:
    God morgon
    Vad ska ni hitta på idag?
    Här blir det nog en sväng till Ikea, måste ha en ny golvlampa vid soffan, där är mörkt nu
    här blir det också en sväng till Ikea och sen marknad o lekdate.

godmorgon förresten
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2010-08-30 10:10:37 följande:
    GAAH vad trött jag blir på mig själv!!! Sitter med en auktion uppe som jag skulle ninja på, sen börjar jag läsa bloggar och annat trams så jag glömmer det. ALLTID gör jag så! Nu missade jag en NY rådjursbody som gick för 188 kr. *suck på mig själv*
    jag brukar också göra sånt o blir så arg varje gång Skrikandes
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-08-30 12:57:34 följande:
    Har du inte köpt dockhusfilten än? Den är ju ett måste, och såå fin i vagnen ju.
    jag köpte den till Mateo, tyckte han kunde få ha lite lila o rosa. Men Maia knyckte den snabbt och sover inte utan den nu!!
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-08-30 13:07:13 följande:
    Haha, så kan det gå Den är ju verkligen super mysig den filten, tjock och go och blir perfekt i vagnen till hösten/vintern.
    jag skulle vilja ha en pojkmotsvarighet med flygplanen och röd velourbaksida Tungan ute
  • Zvartaliljan
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-31 09:30:37 följande:
    Jag och Ronya har pratat lite löst om de för läääängesen... Men nu börjar de ju närma sej om vi ska bestämma något
    Jag är också sugen Har ju gratis boende där uppe så vore roligt
  • Zvartaliljan

På tal om pyttiga bebisar
    Mitt lilla knyte på 2,4kg (gick ner till 2kg som lägst) vägde idag 8980gram på 8-månaderskontrollen
    VAD HÄNDE LIKSOM???

Behöver ladda upp med kläder i 74-80, gapar faktiskt tomt i den storleken Förvånad

• Zvartaliljan
    Tic1 skrev 2010-08-31 16:05:15 följande:
    tack för svaren! Funderar på den lila/gula, vi har precis fått hem en ny lurv, den mörkgrå med lila kanter. Men det är så svårt att se om det är samma typ av lila...har inte sett katvigs i verkligheten, lurven har lite pastellig lila färg tycker jag, fiiin är den!! Eller är det nån som har nåt annat mösstips till den lurven? Ska vara till en tjej.
    tyvärr inte samma lila.

Jag har småfolks med cerise äpplen, katvigs cerise/rosa eller Molos girly rainbow till den lurven.
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2010-08-31 16:25:30 följande:
    Liljan GUD vad fint birdie med gula kanter Jag DÖÖR! Vilken stl är det? Drömmer ÅH vad jag vill på salg och hitta såna små godingar
    68 o jag tror nog aldrig att jag kommer kunna skiljas från det setet! Det stannar till en framtida lillasyster Kyss
    Maias tröja passar fortfarande som tur är.
    Kan väl inte hålla något hopp om att hitta någon suit i större storlek på salgen...de gjordes säkert bara i 68 som provkollektion.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17