Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-05-26 22:36:35 följande:
    Skrutt också att Cubus inte finns kvar här{#lang_emotions_undecided}
    Skulle vilja ha en riktigt fin sommar klänning.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-26 22:42:24 följande:
    179 kr. Ja dom gick att reglera. Jag måste dra in dom en bra bit till Milo...
    Bra pris ju, tror jag har nån 50 kr rabatt på HM nånstans också.

Hm...tveksamt om det funkar på Liam då, jag brukar få dra åt dom så mycket det går men då blir det alldeles bylsigt och konstigt i midjan.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon girls.

Nu vill jag se en massa salg bilder

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2010-05-27 08:01:05 följande:
    Jag med
    Är det bara jag som inte kan se Hillas salg bilder i bt?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hittade just dom här i Liams garderob som är tänka som knickers, hade totalt glömt att jag köpt dom

Vad hade ni matchat upptill med för färg?, o nån som har koll på nån butik som har enfärgade linnen/t-shirts till bra pris?
    IMG_4984.JPG

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    FL Lisa skrev 2010-05-27 08:13:37 följande:
    nope..jag kikade just in där och kunde inte heller se dom...som tur är har hon ju lagt upp shoppingen i hennes blogg också
    Ahaaa...smiter till Hillas blogg en stund
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Tjolla

Åååh vilken underbar shopping, o dina sötnosar kommer vara sååå fina på dopet
    Såg att du också köpt 3/4 leggingsen från HM, visst är dom underbara, jag måste köpa flera färger, har bara cerise, lila och gröna än så länge, men Meja kommer använda dom flitigt i sommar.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-27 09:18:15 följande:
    Tack!! Jaa dom är ju skitfina och sjukt billiga! Vi har alla färger nu tror jag  6 olika. Vit, rosa, cercise, lila, gröna, turkosa. tror inte det finns fler va? Vann klänningen igår förresten, tack för tipset!
    Jaa, snudd på gratis ju
    Gula finns väl också va? Perfekta basleggings både till bodys och klänningar.
    Och om du inte köpt prinsesstårte bodyn från Lindex så måste du köpa den, skit fin till dom cerise leggingsen.

Ooh, grattis , den är super söt ju.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-27 09:25:34 följande:
    Ahh gula såg jag inga! Alltså vårt Lindex är så dumma. Där fanns nästan bara långärmade klänningar. Fanns ju nästan bara samma som fanns där i vintras. Blir så putt!
    Det finns gula på hemsidan

Fy så dåligt är ju en fördel om man uppdaterar sortimentet kanske
    Jag måååååste ha den bodyn i en storlek större ockå, hoppas den finns kvar på mitt Lindex idag när vi ska dit.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-05-27 09:57:07 följande:
    Molostövelfantaster - fanns det någon som kunde mäta storlek 25 åt mig? För visst var det 24 du hade ängeln? HILLA - kanonshopping jue, och snälla maken som vill hänga på i höst
    Japp det var 24.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17