Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smileycat skrev 2010-05-28 10:34:54 följande:
    somrig o fiin men finns ingen rosa/ gul, hade varit underbart..
    Ja den är fin O bra pris också.
    Hummel har ju en rosa/gul som är uuuunderbart fin.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    AochJsMamma skrev 2010-05-28 10:36:41 följande:
    oj! Undra när Alex ska börja med sånt...han är ju busig nog för tre ungar så det kommer säkert..
    Ja alltså Liam är ju busig och hittar på rackartyg typ hela tiden men han har aldrig stoppat saker i näsan innan, undra hur sjutton han kom på det lixom?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    THEA och Grodan skrev 2010-05-28 10:53:15 följande:
    Men åh, hoppas att det blir bättre Eeeeeeemil
    Ha ha, jaaaa, tror ta mej sjutton vi ska bygga en snickabo till honom
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    THEA och Grodan skrev 2010-05-28 10:56:58 följande:
    Behöver en till Alex med, dom kan dela
    Jaaa, så kan dom sitta där inne och begrunda sina hyss o tälja lite gubbar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smileycat skrev 2010-05-28 11:02:20 följande:
    jag tror iaf de skulle göra mer hyss ihop..
    Ha ha, jaaaa, tanken slog mej just
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    THEA och Grodan skrev 2010-05-28 11:12:23 följande:
    Alex bästa igår var att han fick tag i sockerströaren, vände den uppochner och sprang varvet runt lägenheten
    Ooooooooh, en riktig höjdare
    Liam gjorde likadant fast med ett fullt paket corn flakes
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    AochJsMamma skrev 2010-05-28 11:20:42 följande:
    apropå hälla ut saker, alex vände uppochner på en tillbringare med 1 liter nyponsoppa...INTE kul eller lätt att torka upp! Kul så här i efterhand men just då var jag inte jättehappy på busungen
    Ha ha, ooooooh, nyponsoppa är INTE kul att torka upp.
    Liam hällde ut 1 ½ liter mjölk på golvet en gång, precis när jag gjort mat till Meja, lagom smidigt att torka upp det med en halv hysterisk bebis i famnen
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Men ååh vilken tid det ska ta, är ju över 1 timma sen dom åkte, min lilla plutt{#lang_emotions_cry}

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-28 11:34:45 följande:
    Sicka små busungar vi har! Min favorit (eller inte) hemma av allt tokigt han gjort måste ändå vara när han hade tömt ett halvt paket havrepuffar i tvättmaskinen .... tyvärr upptäcktes det först EFTER vi hade tvättat verkligen supermysigt med alla puffar inkletade i all tvätt ...Ängeln --- Hoppas de får ut plastbiten utan större skräck för stackars liten!SmillaMilla --- Hoppas magen blir bättre Stackars lilla Anton
    Ha ha, bus O, mysigt med kletig tvätt

Mh, fast det känns verkligen som ett steg tillbaka nu när han börjat på lekterapin, väldigt dålig timing att han skulle peta in den nu lixom, tror inte dom får bort den utan fasthållning så nu är vi tillbaka på ruta 1 igen

Tack för finaste klänningen, herregud alltså, Meja har på sej den idag, så fin.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Som jag trodde, dom fick inte ut den Som vanligt blev han helt hysterisk när dom skulle försöka.
    Så nu har vi fått en remiss till öron-näsa-hals i Jkpg, får dom inte ut den där så blir det inskrivning och sövning Åååååååh, INTE IGEN!!!

Men visst borde dom kunna ge lugnande istället för att söva ner honom helt? Jag vill verkligen inte vara med om det igen.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17