Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

AnnaFreja skrev 2010-05-26 21:00:42 följande:
    hejsan i tråden. Någon som vet hur denna är i storlek? www.baboonbarn.se/visa_produkt.asp?id=562&t=K...
    Som dom andra skrivit, gå upp en storlek eftersom den är rätt kort nacke-gren.

Har den till Meja, och färgen är myyyycket finare irl, helt underbart fin
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-26 21:20:12 följande:
    Å!!! JAg vill ha min meeeed!!! Sååå fin!
    {#lang_emotions_heart} Ja herregud så fin den är, kan inte sluta titta på den

När beställde du? Har du tur så kanske den kommer innan helgen.
    Vi beställde ju i torsdags och den kom igår, så minus helgen så gick det super fort.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    AnnaFreja skrev 2010-05-26 21:26:37 följande:
    Tack för era svar. Då kanske jag slår till på den lila.
    Det tycker jag absolut

Hittade en bild på dottern i sin där färgen ser mer ut som den gör på riktigt
    IMG_5230.JPG
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-26 21:39:39 följande:
    Jag beställde idag. Egentligen tror jag inte att Lia kan använda den riktigt än, hon är ju bara 3,5 månad. Så vi funderar på att låta den stå i affären några veckor tills vi kan använda den och sälja den andra, det var OK för dom.
    MEN ÄR DU KNÄPP???????
    Klarar du av att veta att den står där utan att hämta den? GALENPANNA

Fast jag tror iof att hon skulle sitta/ligga super bra i denna också i o med den ergonomiska sitsen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    AnnaFreja skrev 2010-05-26 21:45:42 följande:
    Vad fin den var. Nu är den beställd till dottern. Blev en matchande mössa också. Det kanske blir lite mycket, men men. Det var ju fint med en vit mössa som du hade på din dotter.
    Ja den är kanon fin, hoppas denna passar även till hösten, den var ju lite stor när hon hade den tidigt i våras.
    Vi har matchande mössan också, tycker nog inte det blir för mycket, bara fint
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-26 21:50:03 följande:
    Ängeln: Är du nöjd med den rååsa färgen då? Är den"fin" rosa? Å ja, jag tror kanske hon kan sitta i den redan, är bara rädd att hon blir väldigt trött i ryggen efter ett tag...
    Ja, jag är hel nöjd, var liiiiiite osäker då jag bara sett ett litet färgprov i affären, på det såg det ut att vara lite väl mörk rosa men den är verkligen tok fin.

Mjaaaa, fast jag tror inte ryggen tar stryk, det är ju fullt liggläge och ryggen belastas nog inte mer än vad den gör när dom ligger ner.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hjälp tack.
    Vi ska ut på restaurang med min mormor som fyller 85 år nu i juni, vill att Meja ska vara riiiiiiktigt fin, nån som har tips på nån fin klänning?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-26 22:32:29 följande:
    GAAAH!!!
    Kööööööööööööööp Jag har en rååååsa i min minneslista
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-26 22:34:29 följande:
    Dessa är det Helle:
    Guuud så snygga, dom måste jag spana in imorgon, Liam behöver också jeans shorts, han har bara 1 par NS och ett par från Lindex, men dom är så mörka så jag vill ha lite ljusare.

Pris? O är dom reglerbara i midjan? HM:s jeans brukar ju tyvärr vara för stora i midjan på Liam.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17