Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Milliz skrev 2010-05-27 21:36:30 följande:
    Alltså den småfolksklänningen med kaniner och igelkottar finns inte den i större än 80? Den är ju så underbart fin!!
    Naeh, tyvärr är 80 största storleken, fattar inte varför dom inte gjort den i större storlekar?
    Och dessutom är dom ju små i storlek, jag köpte 74 till Meja och den är mindre än Molos 62/68.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Milliz skrev 2010-05-27 21:45:24 följande:
    Ja det var ju verkligen en miss av dom att inte göra den i större storlek.. Då är det inte en chans att jag lyckas klämma i en 85 cm lång Ella i den då.. Synd för den var jättefin. Det kanske får bli en t-shirt istället då, men en klänning hade ju varit mycket finare.
    Ja verkligen, det är ju många som velat ha den i större storlek. Nja, det kan nog bli lite väl litet, möjligtvis som tunika
    T-shirten är ju också fin, men ja, klänningen är finare
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Milliz skrev 2010-05-27 21:50:20 följande:
    Ja jag sitter och funderar på en småfolkorder Men jag kan inte bestämma mig riktigt. Jag har varit väldigt ot på sistone och har blivit snål på kuppen Men det finns ju så mycket fint i sommarkollektionen Ja det får nog bli t-shirten i så fall..
    Ha ha, samma sak här, jag är väldigt ot just nu och har varit en längre tid, nästan all den senaste danska shoppingen har varit vid olika rabatter, så ja, man blir snål.
    Men Småfolk klänningen kunde jag bara inte motstå, fast det tar ju emot lite när man kunde fått 6 st klänningar från hm för samma peng

Är sugen på några Småfolk t-shirts men jag kan inte riktigt bestämma mej för vilka, finns ju så många fina.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    h80 skrev 2010-05-27 22:15:59 följande:
    Åh, den klänningen var jättefin, undra om jag kan köpa 80 till min tjej. hur lång är Meja?
    Åh jag vet inte riktigt men runt 70-72 cm skulle jag tippa på, har inte provat den på henne än så jag vet inte hur den sitter på, måttade bara på Molos 62/68 och den var större.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Herregud vilka underbara Molosar i BT, tror jag kan sitta hur länge som helst och dregla, rena rama lyckopillren, synd att dom inte är mina bara

Idag har Meja sin Småfolk klänning med rosa leggings från HM, sååå fint.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Butte

Ååååååååååååh, vilka söta troll i BT, sötaste trollen jag sett{#lang_emotions_heart}

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Sitter fortfarande och klurar på solskyddsdräkt till Meja, letade i stan igår men hittade inga i små storlekar, alla började på 86, använder man inte solskyddsdräkt innan det eller? *gaah*

Är lite inne på Malas, har ju haft det till Liam och varit nöjd, visst borde storleken 1 år funka till Meja?, hon blir ju 8 mån nu i juni, eller tror ni det blir tok stort?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Ååååh, nu har klådde Liam varit i farten igen.
    Han kom och skrek och sa att han hade ont i näsan, efter mycket klurande så såg jag att han petat upp en svart plastbit i näsan, så nu är sambon på väg till vårdcentralen med honom, har en känsla av att det blir barnakuten för jag kan inte på nåt vis se hur dom ska kunna få ut den, inte med hans läkarskräck.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smileycat skrev 2010-05-28 10:29:45 följande:
    sorry, men det låter kul..Men kan verkligen förstå att det INTE är det, framförallt inte med hans skräck Hoppas de kan ge lugnande om det skulle behövas dock *stackarn*
    Ha ha, jaaaaa, det blev en aning kaotiskt här hemma, Liam fick panik och jag fick väcka sambon som bara sovit 2 timmar

Nä jag tror verkligen inte dom kan ta bort den utan att ge honom lugnande, men om han behöver lugnande så måste vi åka till akuten i Jkpg, tror inte dom ger lugnande på vårdcentralen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17