Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Everlonn skrev 2010-11-12 13:32:02 följande:
    Katten oxåDrömmer Jag har gjort det igen! Fallit för ett print jag inte alls gillade från början! Denna gången flowerfield, förra gången var det auquaflowersTyst

Att jag alltid ska vara så långsam!
    Jag är också alltid minst ett halvår sen
    Everlonn skrev 2010-11-12 13:22:50 följande:
    Och vad nyfiken jag blev på vem det är som är gravid men anonym än så länge!
    What? Vad har jag missat?
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2010-11-12 14:28:05 följande:
    ja det är provkollektion. Var tvungen o köpa det men vet inte om hon vill ha det då det ju inte är direkt unisex...så ska fråga henne om hon vill släppa det till dig annars
    Ja, gör gärna det VIlken storlek är det? 68?
    solouniko skrev 2010-11-12 14:22:42 följande:
    Åker förbi vildänglar när jag ändå har lite timmar att spendera i väntan på flyget
    Du får gärna rapportera utbudet där sen
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2010-11-12 14:37:09 följande:
    ja 68. Tycker det printet är så fiiiint!
    Ja, jag såg en tröja eller body  med det i våras men hade ingen som passade i det då
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2010-11-12 15:48:07 följande:
    Tack Ja Maia blev riktigt glad, inte min smak direkt med de murriga färgerna på hästklänningen men huvudsaken är ju att hon blir glad

saknade dalmatiner på salgen...kommer bli sjukt avis om de hittar vovvar imorgon!!! Hade velat ha både till Mattis o Maia
    De kanske har sålt slut på det mesta av dalmatinerna? Det är väl från ett par kollektioner bakåt?
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2010-11-12 15:56:36 följande:
    hejhej.........råkade stöta på en guldgruva med molosar =P i en usa butik med låg frakt =P...
    fanns bla dalmatiner klänning ,linnen, pärlplattekjol mm ;).............. och det e ju 30% extra rabatt på dem sen e ju dollarn låg med ;).
    Men hallå, du måste ju säga VAR? Hoppas du slipper tull också.
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-12 17:20:07 följande:
    Hej tjejer!

Hemma efter första dagen på nya jobbet, helt slut i huvudet men de känns sååå bra!!!!

Väl hemma finner jag blommor från två av mina gamla kollegor med texten: - Vi saknar dej!!!!

Dom gjorde min fredagskväll!
    Härligt att det känns så  bra med nya jobbet och vad gulligt av dina gamla kollegor!
  • Duntoffla
    Pepper79 skrev 2010-11-12 20:15:19 följande:
    Hoppas ni alla får superkul på salgen imorgon *inte alls avis*
    Nej, vem är det liksom? Vi får tokladda till våren eller hur?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17