Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-11-12 22:47:01 följande:
    Ja, dom är verkligen superfina Lär ju dock dröja ett braaa tag tills dom får användas, men det är dom värda
    Ja, det är de verkligen. När är BF?
  • Duntoffla
    THEA och Grodan skrev 2010-11-12 22:48:20 följande:
    Absolut värda att vänta på, mina ligger i min påbörjade "kanske en dag" låda
    Hoppas verkligen att du får användning för dina snart
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-11-12 22:46:23 följande:
    Jag pluggar fortfarande,Lova har ingen dagisplats heller så det är minst sagt körigt just nu
    Oj! Det verkar lite mycket. Delar du och sambon/mannen då eller hur gör ni?
    solouniko skrev 2010-11-12 22:54:28 följande:
    3e Maj Plus några månader till då innan 68 passar, fast nästa kanske växer fortare en pillan iofs
    THEA och Grodan skrev 2010-11-12 22:48:20 följande:
    Absolut värda att vänta på, mina ligger i min påbörjade "kanske en dag" låda
    Ja, jag hade LÄTT shoppat massa gobitar där även om jag inte vore gravid nu. Man kan ju inte bara låta de ligga där och skräpa
    Jamen det är ju inte sååå långt bort   Det finns ju mängder på bebissidan. Synd bara att så många av tjejbodysarna är kortärmade. (så var det i alla fall sist tyckte jag)
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2010-11-12 23:18:32 följande:
    Då är du ju rutinerad.. I vår ska jag se till att vi inte är ute och reser i salgtider..
    Ja, man börjar känna sig rätt van men skulle gärna vilja åka ner och kanske gå två dagar någon gång. I alla fall slippa rusa iväg till tåget hem. Roligt om man hinner prata mer med alla pölsekärringar också. Inne hinner man ju bara kolla kläder

Boka för bövelen inte in något i maj/juni! Flört
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2010-11-12 23:36:07 följande:
    Jag skulle gärna åka 2 dagar jag med. Det är ju skönt om man har bilen med att slippa rusa och passa tågtider...