Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-11-12 22:47:01 följande:
    Ja, dom är verkligen superfina Lär ju dock dröja ett braaa tag tills dom får användas, men det är dom värda
    Ja, det är de verkligen. När är BF?
  • Duntoffla
    THEA och Grodan skrev 2010-11-12 22:48:20 följande:
    Absolut värda att vänta på, mina ligger i min påbörjade "kanske en dag" låda
    Hoppas verkligen att du får användning för dina snart
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-11-12 22:46:23 följande:
    Jag pluggar fortfarande,Lova har ingen dagisplats heller så det är minst sagt körigt just nu
    Oj! Det verkar lite mycket. Delar du och sambon/mannen då eller hur gör ni?
    solouniko skrev 2010-11-12 22:54:28 följande:
    3e Maj Plus några månader till då innan 68 passar, fast nästa kanske växer fortare en pillan iofs
    THEA och Grodan skrev 2010-11-12 22:48:20 följande:
    Absolut värda att vänta på, mina ligger i min påbörjade "kanske en dag" låda
    Ja, jag hade LÄTT shoppat massa gobitar där även om jag inte vore gravid nu. Man kan ju inte bara låta de ligga där och skräpa
    Jamen det är ju inte sååå långt bort   Det finns ju mängder på bebissidan. Synd bara att så många av tjejbodysarna är kortärmade. (så var det i alla fall sist tyckte jag)
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2010-11-12 23:18:32 följande:
    Då är du ju rutinerad.. I vår ska jag se till att vi inte är ute och reser i salgtider..
    Ja, man börjar känna sig rätt van men skulle gärna vilja åka ner och kanske gå två dagar någon gång. I alla fall slippa rusa iväg till tåget hem. Roligt om man hinner prata mer med alla pölsekärringar också. Inne hinner man ju bara kolla kläder

Boka för bövelen inte in något i maj/juni! Flört
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2010-11-12 23:36:07 följande:
    Jag skulle gärna åka 2 dagar jag med. Det är ju skönt om man har bilen med att slippa rusa och passa tågtider...
    Tycker att det skulle vara kul att träffa pölsekärringarna. Har ju inte träffat så många..
    Är faktiskt bra sugen på att boka en resa nu... men inte i maj/juni  för nästa salg SKA jag åka. så är det bara..
    Ja, så slipper man stressen. Och just att man hinner prata mer med de andra. Om inte annat på McDonalds

En solresa skulle vara skönt nu. Slappa på stranden och bara vara. *drömmer*

Nä, dags att gå och sova lite innan det är dags att ge Skorpan nattkäk

God natt!
  • Duntoffla

God middag!

Vad händer här?

Här är det grått och trist ute. Noel ska snart iväg på sjörövarkalas vilket han inte alls vill. Har sagt att han absolut inte måste klä ut sig men han vill inte ändå Får försöka lura dit honom på ngt sätt. VÄl där tycker han troligen att det är kul.

• Duntoffla
    högbergarna skrev 2010-11-13 11:08:55 följande:
    Duntoffla: Kollade bildtråden nyss. Vad fint det va med fåglarna med gula kantbanden!!! Verkligen en dress som funkar på både pojke eller flicka dessutom. Så sött!! :) Sån vill ja oxå haa!!
    Visst är den fin? Tycker bättre om den än de med orange kantband även om den också är fin. De med gula band är provkollektion och jag lyckade knipa en body och suit i våras på salgen. Absolut unisex!
  • Duntoffla
    högbergarna skrev 2010-11-13 11:31:50 följande:
    Ah typiskt att det bara va provkollektion. Då är hopet ute för mig! Den va verkligen jättefin o jag håller med om att den är finare än den med orange!! Mycket finare faktiskt!!
    Det kan ju dyka upp på Tradera efter Molosalgen fast då i begränsade storlekar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17