Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

smurfan0 skrev 2010-11-11 23:56:11 följande:
    Airbrush, från vårens kollektion.
    Ah, tack! Inser att jag missat typ hela vårens kollektion Skyller på gravidhjärnan som rådde då
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2010-11-12 08:25:09 följande:
    Åh synd, fanns massa sånna suits på salgen!
    Attans! Jag har som sagt noll koll annars hade jag bett dig om en. Nåväl, Lea överlever nog. Annars får jag hålla span på T
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-12 11:34:47 följande:
    Ja det är jättefint verkligen!! En av våra favvo outfits just nu Hjärta

Hur är det med småbusarna? Friska o krya?
    Det förstår jag. Bubblan passar superbra i dem. Ja, vi är hyfsat friska. Småbusarna är snoriga bägge två men det känns mer som regel än undantag numera.

Hur är det med er? Och när får man se en bild på kalaskulan?
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-12 11:39:25 följande:
    Här är det Bubblis som är snorig, minst en ny förkylning i veckan nu för tiden Obestämd Dagis bacillerna anfaller

Annars är det rätt bra, lite sliten är jag för jag sover ingenting på nätterna, har varit så i snart 5 veckor och jag e sååå slut!! Har så sjukt ont i benen nattetid, en helt fruktansvärd smärta som gör att jag måste vara uppe o gå *less*

Kalaskulan får inte plats på bild numer Jo då, men inte orkat fota
    Usch då, det låter inget vidare. Finns det inget man kan göra för att motverka smärtan?

Amen, då får du göra det snart, är ju nyfiken på magen ju Jag fick ju lov att visa min gigantiska mage
    SmillaMilla skrev 2010-11-12 11:43:11 följande:
    BLÄ  blev sjukskriven och går nu på antibiotika och stark hostmedicin, blir nog en trevlig resa ner till göteborg. Två timmar båt och sex timmar i bilen. Hurra. Och i morgon skall jag ju på gekås. Kunde ju varit bättre.
    Trist att du är sjuk! Hoppas du orkar med Gekås ändå
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-12 11:50:03 följande:
    Vet inte ens vad det beror på, ska till BM på måndag igen å ska ta upp det ännu en gång, ska de hålla på såhär till januari kommer jag vara helt knäckt!!

Åkej rå, jag ska försöka fota den sen Den sitter låååååååångt ner och står raaaaakt ut *asg*
    Pojkmage
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-12 11:53:19 följande:
    Duntoffla skrev 2010-11-12 11:52:19 följande:
    Pojkmage
    ja dom säger det

dags för lite lunch här..

cu senare
    Och jag ska fortsätta städa och sen äta lunch

Smilla- krya på dig!

CU
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17