Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Preggi skrev 2010-11-12 20:24:33 följande:
    Då SKA jag åka med.. Allt bra med er?
    Ja, du skulle ju åka nu också. Vad hände? Det är bra här men Lea är lite krasslig, snorig och så. Ni då? Friska?
    Kristyr skrev 2010-11-12 20:26:23 följande:
    Åhh ja det skulle verkligen vara najs (även om jag tror jag föredrar småfolk mer )
    Skulle gärna åka på båda men på Småfolk köper jag nästan bara tröjor och Molo blir det lite mer annat.

Håller med om att Molos pojkkläder är rätt trista i JR. Murriga som fasen! Medan tjejsidan alltid varit roligare. Har ju shoppat mkt till Noel där men puffärmar på honom går bort
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2010-11-12 21:05:03 följande:
    Jag kunde inte åka på onsdagen när de andra skulle åka från Sthlm. Så himla typiskt men Liljan har ju shoppat så fint till mig Hjärta Men nästa gång ska jag åka oavsett..
    Det är bra med oss bortsett från att jag har haft en jättedålig period med min astma, det tar på krafterna men jag ska inte klaga det kan alltid bli värre...
    Vad synd! Ja, du har ju fått massa fina plagg du också. Men det är alltid en känsla att få vara där på plats.

Usch då, det låter inget vidare med astman Hoppas att det blir bättre och inte sämre.
  • Duntoffla
    LJ2 skrev 2010-11-12 21:17:13 följande:
    jag har träffat massor av er ju kom jag på =)
    o en del vet jag inte vilka ni e, men vet att jag träffat fler än jag vet vem de e ?
    Man blir lite förvirrad av alla ansikten och så ska man kunna både namn och nick

Dig har jag träffat men minns inte alls vad du heter IRL
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2010-11-12 21:30:17 följande:
    Kan tänka mig det... Kul om vi kan åka tillsammans nästa gång.
    Gud vad söt hon är Lea i BT.
    Ja det vore ju toppenbra. Ta bilen ner blir billigast om man är 4 stycken. Då kan man ju anpassa tiden bättre också än om man tar tåget eller bussen. Bussen var inte så kul i våras med galet mycket myrkrypningar i benen. Men nästa gång kommer jag ju inte vara preggo heller

Tack!
  • Duntoffla
    LJ2 skrev 2010-11-12 21:38:32 följande:
    ja, vi har träffats.. e Lindha Johansson
    men alias e lättare!!!
    Där ser man. Jag har så klart hört det men minns inte. Vet att vi satt och sorterade bredvid varann på någon salg
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2010-11-12 21:43:40 följande:
    Åkte ni buss då? Trodde ni tog tåget.. Skulle nog hellre köra hela vägen än att sitta på en buss...
    Jag åkte buss ner till Malmö där jag blev upphämtade av Lalalong och Co (det var bara jag i våras. Bubblan åkte med familjen) och skulle åka tåg hem men fick åka ersättningsbuss en bit. Tåg är snordyrt.

Hade vi varit flera hade jag tagit bilen men det blev ju bara jag till slut
    Busbellan skrev 2010-11-12 22:00:15 följande:
    Ja, dig har jag träffat också, men pinsamt nog kan jag inte komma på vad du heter IRL
    Petra Det är lugnt, vet inte vad du heter IRL heller *skönt att flera är dåliga på att komma ihåg namn*
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-11-12 22:31:41 följande:
    KIkar in och tycker synd om Smilla som ska trängas på Gekås tillsammans med mig imorgon..
    Seeent idag talar för att det blir gaaaalet imorgonTyst
    Alltså, har jag fattat det rätt att du JOBBAR där numera? Eller har du alltid gjort det?
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2010-11-12 22:37:11 följande:
    NU finns mina bilder i BT
    Superfin shopping! Gula pippisarna och pusslen är underbara! (har båda hemma) Älskar den sortens suit.
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-11-12 22:43:10 följande:
    Japp- jag jobbar där i ganska så exakt 2 veckor till sen är det färdigt! Då tackar jag för mig
    Är det bara tillfälligt eller vad? Visst pluggade du förut? Eller har jag fått det om bakfoten?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17