Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

LitenBlomma skrev 2011-01-04 21:28:59 följande:
    Vad tror ni om den här i stl 86 till Ida? Hon var 82 cm i början av dec.

www.ajabajakids.com/default.asp?sType=Kids&mo...
    molly har den i 80 och hon är 76cm och den är bra på längden men jag kan inte vika över vantarna längre
  • Mamma till Simon
    LitenBlomma skrev 2011-01-04 21:28:59 följande:
    Vad tror ni om den här i stl 86 till Ida? Hon var 82 cm i början av dec.

www.ajabajakids.com/default.asp?sType=Kids&mo...
    Mamma till Simon skrev 2011-01-04 21:31:56 följande:
    molly har den i 80 och hon är 76cm och den är bra på längden men jag kan inte vika över vantarna längre
    med det menade att jag hade tagit 92 om jag var du
  • Mamma till Simon
    LitenBlomma skrev 2011-01-04 21:35:02 följande:
    Hur tänker du då... Om Mollys passar i stl 80 nu så borde Ida kunna ha en 86? Vill inte att den ska gå ner över handen och vara i vägen och gillar inte att behöva vika. Visst kan man ha den på dagis, iaf torra dagar Drömmer
    mollys passar men hade jag köpt en ny nu så hade jag tagit 86, ska du använda den nu eller i vår?
  • Mamma till Simon
    LitenBlomma skrev 2011-01-04 21:39:38 följande:
    Åh min dumma datorn vill visst gå och lägga sig

Det är tänkt till våren, till dagis eller lite kyliga vårpromenader. Är det någon skillnad på den gamla lila och den nya råsa, storleksmässigt?
    ingenaning, jag har den lila från hösten, den du länkade till, vet inte hur vårens är i storlek
  • Mamma till Simon
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-05 08:39:23 följande:
    var köpte du kolibri?
    jag köpte på siggeojuno men nu verkar det som om klänningarna är slut i det printet
  • Mamma till Simon
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-05 08:48:42 följande:
    Ja dom finns inte där iallafall.. Hm.. snabb åtgång öh
    ja snacka om att vi är sugna på våren
    Tjollabolla skrev 2011-01-05 08:53:57 följande:
    Ja o jag väntade heeela dagen och kvällen igår och när jag la mig vid 22.45 fanns den inte där och nu i morse fanns det EN kvar i 74. Hoppas hoppas dom inte är "Normala" i storlek nu som det står!
    Hann spara bilden om du vill se?
    Joo de måste vara normala, fanns ju bara 74 och 86 kvar när jag kollade imorse så då blev det en 86, längden syns ju iofs inte så mycket på Molly eftersom hon inte går än
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2011-01-05 08:59:34 följande:
    Helt knäppt förövrigt hur stora Molos klänningar är. Jag testade en 74/80 som jag köpte på salgen igår på Lia. HAHA vilket skämt! Den kanske sitter bra till hösten eller nåt, den är verkligen gigantisk, både på längd och bredd. Å jag som har en så fin hög som väntar. Dom lär väl passa mitt i sommaren är jag lite rädd för... Räckte ju nästan till fotknölarna och på bredden hade nog 2 Lia fått plats
    ja de är långa och breda men på ärmen börjar de sitta bra på M nu, hon är 76cm
  • Mamma till Simon
    Mamma till Simon skrev 2011-01-05 09:57:44 följande:
    Du och dina filtar Glad
    Fast jag ska erkänna att jag är allt sugen på en kolibri filt också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17