Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-01-07 21:39:39 följande:
    Hej hopp igen.

Försöker pigga upp mej genom att spana lite Molosar
    Här var en riktig Liam mössa, nån som shoppat nån ny mössa och vet hur dom är i storlek?
    www.luckylittleme.se/Graphics/Products/55605....
    har för mej att jag läste nånstans att de var lika stora som höstens mössor och de var iaf små i storlek
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-07 21:46:03 följande:
    Det stämmer, det svarade B&R mig när jag frågade
    haha det var ju på fb jag läste det Glad
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-01-07 21:45:38 följande:
    Ja det var just det jag tänkte på, Liam har 3-5 år i sina gamla Molo mössor, köpte ingen till honom i höstas men Meja har 3-5 år på katt mössan så det kanske är säkrast att ta 6-8 år till Liam då.
    ja ta absolut 6-8
  • Mamma till Simon
    ChokladMoshin skrev 2011-01-10 14:31:57 följande:
    Hade en kompis från gymnasiet här på besök idag, vi har inte setts på 13 år.
    Var på besök från Usa där hon bor. Men hon måste verkligen läst allt jag skrivit på Facebook för som present till lilla Mini hade hon en colibri suit och filt, hua vad glad jag blev. Hjärta
    åh vilken snäll vän Glad
  • Mamma till Simon

Greksmurfen skrev 2011-01-10 18:48:53 följande:
    hmm ja tänkte ta buggan =P.... kanske inget bra val lr =P..den e ju så mkt mindre å mindre klumpig än maxi.-cosin...va tro ni?!?

vilken stl på klänning till melina i colibri?? stl 74 eller 80?? tro hon kommer väga lrunt 9kg på 1års å vara runt 75cm kanske?!?

Så här sitter stl.86 på 76cm långa M och hon väger ca.10-10,5kg

• Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2011-01-11 10:39:35 följande:
    Hej hopp tjejer!

Så många fina bilder i bildis!

Fiiina Molly! Kan hon har jr leggings??? Eller dom har gjort om babyleggingsen?? Åh vad jag skulle vilja kunna ha sånna på Lia... Men det är väl kört på ett tag till gissar jag...
    ja de går allt att ha, lite långa i benen är de ju men det gör inget tycker jag Flört är jr.92
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2011-01-11 10:39:35 följande:
    Hej hopp tjejer!

Så många fina bilder i bildis!

Fiiina Molly! Kan hon har jr leggings??? Eller dom har gjort om babyleggingsen?? Åh vad jag skulle vilja kunna ha sånna på Lia... Men det är väl kört på ett tag till gissar jag...
    känner du ingen som har ett par som du kan prova?
    kanske inte dröjer hur länge som helst, på med en body så det fyller ut lite till i midjan bara
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2011-01-11 10:48:50 följande:
    Åhh det är nästan så man måste testa.. Lia var 72 lång på 10 mån kollen... Molly var väl inte mkt längre???

Bra idé Magu, kanske jag har en vän som har ett par jag kan testa!!
    nä molly är 76 vägde 10,2 nån dag innan jul
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17