Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-01-11 13:57:34 följande:
    MAmma till Simon: Fiiiiiin shopping! Han är ju bara för söt i linnet. Blir nog ett måste. I dag har vi ttröjan på oss här. Den är ju också så fin!
    Tack Kyss
    Han tyckte det var fult tills han såg att det var stjärnor på ryggen, sedan ville han helst ha stjärnorna fram

Ja jag är lite sugen på tröjan med
  • Mamma till Simon
    Buttelina skrev 2011-01-11 14:25:55 följande:
    tröjan är såå underbar

linnet är superfint, tycker bara det är synd att där är svart rygg
    det var bara det Ludvig gillade Flört 
  • Mamma till Simon

Nån som vet om man kan hämta ut paket från schenker om man bara har paketid?
     står när jag söker på det att pinkod och löpnummer skickats till mej men jag har inget fått Obestämd

• Mamma till Simon
    Stormis skrev 2011-01-11 20:57:53 följande:
    Det tror jag. Ibland visar jag löp och pin och andra gånger tar de leg endast och söker den vägen så det ska nog gå.
    åh jag hoppas det annars vet jag inte hur jag ska få ut det ju
  • Mamma till Simon
    Busbellan: Super fin shopping, tröjan är verkligen jättefin, jag fick ju hem den modellen i colibriprint idag så fin
  • Mamma till Simon
    Helle skrev 2011-01-11 21:18:08 följande:
    Hör av dig till butiken i så fall, de ska kunna ta fram mer information. 

Hej hej alla Har inte riktigt hunnit med i Molo-hysterin men förstår att det kommit mycket fint  
    det är ingen butik utan en privat person
  • Mamma till Simon
    Helle skrev 2011-01-11 21:22:03 följande:
    Ahh, men då har säkert personen mer info annars kan du alltid ringa schenkers kundtjänst och berätta hur de ligger till så kan de säkert hjälpa. Men prova butiken först. 
    har mailat personen och även mailat schenker och frågat hur jag ska göra. Men jag tar med pakeridnummret och provar imorgon.
  • Mamma till Simon
    Maria222 skrev 2011-01-11 21:47:09 följande:
    Nu måste jag fråga er experter angående storlekar...
    molo vantar... blir 6-8 år alldeles för stort till en 3,5 åring tror ni?
    och molo linne, ska man ta 98/104 till sonen som nu är 100 cm och väger 14, eller 122/128? tyvär fanns ju inte 110/116... det jag hade tänkt att ta.
    det blir det absolut, tycker de är stora till min 6½ åring
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17