Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-06 12:59:24 följande:
    God dagens!

NU var det länge sen jag var här. Vårt internet strular som fasen då vi flyttat ut datorn från Leas nya rum. Där inne har vi nu tapetserat och snart ska vi flytta in lite möbler.

Såg att Molo har släppt en del plagg nu. ÄR det ngn mer butik än BoR som har fått in dem?
    sigge o juno
  • Mamma till Simon
    solouniko skrev 2011-01-06 21:38:08 följande:
    Hallå i stugan! Blev lite kvällsshopping på eleraff som sänkt sin rea. Miau leggings i 92, ååååh vad jag ÄLSKAR att Milla äntligen växt i jr leggingsen Nu jäklar ska jag bunkra för de lär ju passa ett bra tag framöver Underbara!!

Och den här tröjan bara måste vi ha!! Älskar denna modellen www.houseofkids.dk/pi/Bluse-med-bondegårdsdyr... Hoppas någon shop får in den snart!
    den är jättefin men jag vet inte om jag tycker den är så vår/sommrig mer höst/vinter över den tycker jag,
  • Mamma till Simon
    ChokladMoshin skrev 2011-01-07 21:19:54 följande:
    Hur många plagg kan man ha i varje print utan att skämmas?
    Alla
  • Mamma till Simon
    Mamma till Simon skrev 2011-01-07 21:20:51 följande:
    Alla
    Fast än så länge är det bara klänning, leggings och filt i kolibri på väg hem Glad
  • Mamma till Simon
    ChokladMoshin skrev 2011-01-07 21:29:10 följande:
    LÅter bra, visste man får vettiga svar här inne. Noll idé att fråga maken liksom.
    Mamma till Simon skrev 2011-01-07 21:22:05 följande:
    Fast än så länge är det bara klänning, leggings och filt i kolibri på väg hem Glad
    Hihi.
    Jag har 3 klänningar och 2 bodisar på väg hem
    Förvånad ingen filt?
  • Mamma till Simon
    ChokladMoshin skrev 2011-01-07 21:36:34 följande:
    Hade redan beställt från Micke innan jag såg filten fanns. Var ju nån som skrev att den inte skulle komma i denna leverans så jag kollade inte ens
    Får klara mig utan ett tag till, ska fila på en till beställning.
    ja jag tänkte väl att det hade sin förklaring Flört 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17