Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2011-01-12 16:00:47 följande:
    Tror jag hittade...
    hur?
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2011-01-12 16:05:51 följande:
    När du är inne på gruppen så står det redigera inställningar uppe till höger. KLickade väck det mesta där.
    tack!
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-12 16:01:02 följande:
    Hej tjejer

Shoppar ni något?

Här är det sjukstuga och 3 av 4 familjemedlemmar går nu på penicillin Skulle behöva trösta mig lite med shopping

är det några fler butiker som fått in Molo utom BoR, LLM, Sigge och Juno, Eleraff?

Hur "illiga" är de rosa ränderna som finns bla på colibribodyn/filt etc? Är det neon a la dalmatiner eller mer cerise? 
    tycker de är ganska neon
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2011-01-12 16:25:14 följande:
    Asså tjejer ni som har koll på allt... Lia blir tookig när man tar tempen i rumpan, vi måste ha en annan termometer. Vilka är bra och vilka funkar? Öron termometer, panntermometer?
    vi har en braun örontemp från apoteket, den är jättebra visar alltid samma som i rumpan. Vet bara inte om du får in en örontemp än på henne
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2011-01-12 16:25:14 följande:
    Asså tjejer ni som har koll på allt... Lia blir tookig när man tar tempen i rumpan, vi måste ha en annan termometer. Vilka är bra och vilka funkar? Öron termometer, panntermometer?
    har du provat att lägga henne på mage över dina ben? så får jag jämt göra när jag tempar Molly, går ju inte att hålla henne annars
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-12 16:51:52 följande:
    Tjollabolla skrev 2011-01-12 16:12:02 följande:
    UUUUUNDERBART neoniga!

Usch fy, stackars er! Har den lilla klarat sig? Krya på er!
    Hmm...gillar ju inte neon så mycket. Fick för stor dos på det ljuva 80-talet

Vi kollade aldrig Lea men hon verkar ok. Hon var lite orolig i natt men troligen mer pga vaccinationen igår.Vi har örontemp. Rektal är ju mer rättvisande men vet man vad man normala fall har med örontemp så ser man ju skillnaden och hyfsat exakt i alla fall. . Jag hade en muntemp förut och den och örontempen visade i alla fall rätt lika. Jag avskydde rump-tempar och kan inte förmå mig till att ha en sån på mina barn. 
    vet inte om jag är så jätteförtjust i dem heller, trots att molly har ett par sådana leggings
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-12 16:57:28 följande:
    Det är inga problem tror jag. Jag har tagit örontemp på Lea, 5 månader. Vi har också Brauns.
    Mamma till Simon skrev 2011-01-12 16:55:38 följande:
    vet inte om jag är så jätteförtjust i dem heller, trots att molly har ett par sådana leggings
    såg dem nu i BT Inget för migTyst Menar inte att de är fula men för neon för mig 
    Lite för neon för mej med egentligen men orkar inte skicka tillbaka dem och jag vänjer mej nog Flört 

På Molly går inte tempen in än men hon har ju väldigt trånga hörselgpngar så det är nog därör
  • Mamma till Simon
    Lalalong skrev 2011-01-13 16:34:37 följande:
    Hehe, jag måste förresten bara visa er shoppingtokiga det här bra erbjudandet vi såg på Lindex idag! Chans till riktig superdeal alltså!!! 
    Tyvärr fattar jag inte hur jag ska förminska den.... 
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2011-01-13 16:47:41 följande:
    Gaaaaaaaa jag är såååå shoppingsuuugen!!!!!!!!! Är det nån som hört nåt fran ajabaja??? Jag mailade i förmiddags, inget svar än. Har ni andra betalt in?
    inget hört, mailade bårde igår och idag. Tänker inte betala innan jag hör något
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17