Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Vi är uppe i ca 1800dkk Jag hade 2 kompisar som la in för ca 800 bara dom..och så skulle jag ha med ju.. 

Jag tror att de 2 som jag lagt in härifrån som lagt beställning för 422 + ni andra som vill men inte gjort ännu kommer upp i 1000dkk, så om nån annan är villig att ta en beställning oxå?

Hänger ni med? Jag får lägga ut väääldigt mycket annars :-/ 

Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    Everlonn skrev 2011-04-26 20:13:44 följande:
    Vi är uppe i ca 1800dkk Jag hade 2 kompisar som la in för ca 800 bara dom..och så skulle jag ha med ju.. 

Jag tror att de 2 som jag lagt in härifrån som lagt beställning för 422 + ni andra som vill men inte gjort ännu kommer upp i 1000dkk, så om nån annan är villig att ta en beställning oxå?

Hänger ni med? Jag får lägga ut väääldigt mycket annars :-/ 
    Alltså ska ingen annan ha nåt så tar ajg förstås de som skickat listor Men är ni fler som ska ha så ni kommer upp i 1000 dkk så..
  • Everlonn
    Mawe123 skrev 2011-04-26 20:40:00 följande:
    Det är okej för mig, stryk  mig från listan.
    Nix Om du inte vill förstås! Men vi pratade i fb chatten och kom fram till att jag tar inte fler med i beställningen för min smärtgräns är nådd

Så de jag fått lista av fixar ajg  
  • Everlonn
    Busbellan skrev 2011-04-26 21:26:03 följande:
    Gokväll på er
    IdaT beställning på gång ser jag
    Japp
    Mawe123 skrev 2011-04-26 21:36:35 följande:
    Såg ditt mail nu, tack, tack - gulligt av dig! {#emotions_dlg.flower}

Jag var smartare än jag trodde när jag bad folk kopiera och maila Deras lista blev länkar som det var enklet att bara klicka på, välja storlek och lägga i inkorgen Ohh så smart jag är  
  • Everlonn
    Busbellan skrev 2011-04-26 21:26:03 följande:
    Gokväll på er
    IdaT beställning på gång ser jag
    Mitt i salgsparandet Inte sååå smart ha ha
  • Everlonn

Jag kom att tänka på nåt...Molo delade ut barnibyen lappar sist Obestämd Tänk om det är därigenom det är i årTyst

• Everlonn
    Helle skrev 2011-05-02 10:29:40 följande:
    Ang Kavat-diskussionen så är det också bara en hint om att pölseträffen i Örebro borde bli av till hösten. I Kumla, några mil från Örebro ligger deras lagerförsäljning = lägre priser än de ordinarie (dock inte halva ellos-priserna). 

Jag röstar för en pölseträff med andra ord (m h t diskussionen på FB häromveckan)

Goddagens kanske man också skulle säga  
    I mitten av augusti tycker jag För då är vi ändå i krokarna
  • Everlonn
    Busbellan skrev 2011-05-03 20:12:32 följande:
    Hej på er

Här sover heller inga barn än, Ella hoppas jag väl somnar snart men August räknar jag inte med än på nån timme.
    Inga barn har sovit idag, dock råkade jag ta mig en lur i soffan
    Har sex och samlevnad denna terminen i skolan och ska då redovisa om någon bok i ämnet som är skriven för barn. Tja vad ska man säga, den jag försökte läsa var inte tillräckligt bra för att jag skulle hålla mig vaken
    Per, Ida och minimum? Den är ju väldigt förklarande  
  • Everlonn
    Everlonn skrev 2011-05-04 07:07:56 följande:
    Per, Ida och minimum? Den är ju väldigt förklarande  
    Alltså det var min favorit som liten! Jag har gömt den nu ha ha ha 
  • Everlonn
    Busbellan skrev 2011-05-04 07:16:19 följande:
    hmm, den såg jag inte på biblioteket
    Blev två böcker som heter "Mamma lägger ägg" och "så blev jag till"
    Båda böckerna är i alla fall enbart med tecknade bilder
    Du måste nog leta upp denna då "kult" Den är väldigt väldigt öhhh upplysande Visserligen är den oxå tecknad men det är väldigt beskrivande teckningar! Den är för barn och väldigt söt Men jag hade personligen rivit ut några sidor om jag skulle visa den för Bus "pryd på äldre dar"

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17