Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Flock skrev 2011-05-30 11:18:19 följande:
    Regnbågsmössan jag hittade på salgen, var för stor för Godis men den passade mig perfekt!

Så salgen innebar två nya lurvar till mig, en regnbågsmössa och den virkade väskan. Inte bara barnen som får nya kläder Cool

Sitter här och fnissar lite... Först snor någon min overall.. sedan tror molomannen att jag har snott någon annans virkade väska.. Hade varit kul att veta var den där väskan kommer ifrån! Inne i väskan står det "SMASH"
    Någon som vet vad det är för märke??
    Vet du vad, du bjöd på kaffe så vi struntar i att ta nåt för bensinen
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn

Ocikattetn och Lalalong: Hur gör vi med brobizzkostnaden? Virrigt när det byttes bilar

• Everlonn
    Ocikatten skrev 2011-05-30 15:05:11 följande:
    För min del så tänkte jag höra om det är ok att vi kvittar den mot bensinkostnaden??
    Men bensinen gick nog inte på så mycket
  • Everlonn
    Lalalong skrev 2011-05-30 16:11:10 följande:
    Ja, jag var ju inne på Ocikattens linje där, att från dom som körde kan det väl bara kvittas mot bensinen? Men jag vet inte om det stämmer. Är det för lite för att täcka en persons brobizz bryr jag mig inte. Är det däremot för lite för att täcka bensinen för en person, så vill jag givetvis betala! 

För övrigt så är kostnaden för brobizzen 139 kr enkel resa. 

Vi var 5 i bilen båda vägarna så det är 28 kr/person som åkte med mig endera vägen. 

Jag tänkte först att det enklaste var om ett sällskap betalade till Ocikatten och ett till mig istället för att alla betalade till oss båda. Men det funkar inte så enkelt eftersom vi var olika många i bilen när vi reste med mitt bizz och med hennes bizz.  
    För min del kan vi kvitta det Tänkte det var dyrare för de med brobiz men det är billigare på helger kanske? Har inte så bra koll
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2011-05-31 18:35:33 följande:
    joooo jag gillar disco och dom leggingsen som den ena lilla tjejen har på sig. och lite annat Tungan ute. sen är inte unicorn eller några andra print med på bilderna.. så det kommer säääkert en hel del fint. verkar som att lurvarna kommer i modellen som busbellan köpte
    Vad hette den där bloggen nu igen..
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2011-05-31 18:40:03 följande:

hon får inte visa bilderna mer.. har nog fått en tillsägning från molo..

och nu ser jag att det verkar som att den orange lurven med blå kantband kommer och en i tvärtomfärger... sen ser man en cerise lurv med orange kantband med.. kanske kommer den i tvärtomfärger med

Hur skarpa ögon har du Jag ser då ingen cerise lurv med orange kantband? Ser deras mmp set i cerise  bara..
  • Everlonn

Kollade igen med det är så svårt att se färgerna Obestämd Men vi hoppas på fiiina lurvar i höstTungan ute

• Everlonn
    solouniko skrev 2011-05-31 19:27:07 följande:
    Vinterskor med??
    Jag hoppas på det Hjärta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17