Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

högbergarna skrev 2010-11-13 11:43:57 följande:
    Ja jag håller span. Letar andra Molosar med. Storlek spelar inte så stor roll.. Bebis har inte pluppat ut än.. Praktiskt för då kan man ju ta det som finns..
    Precis! Annars får du hålla span sen när Lea har växt ur sin
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2010-11-13 12:14:42 följande:
    Näe fy fan vad arg jag är! Har fått negativt omdömme på Tradera efter att jag glömt betala en auktion som jag vann i MÅNDAGS! Fick ett påminnelsemail igårkväll, men har inte kollat mailen förrän nu och då samtidigt fick jag mail om negatvit omdömme. HERREGUD! Ger man inte folk en chans eller?! 5 dagar liksom! Jag har 500 postivia omdömmen, då borde man väl se att jag brukar sköta mina auktioner! *VANSINNIG*
    Va? Oj! Det var snabbt jobbat av säljaren. Jag har inte fått betalt för en auktion i söndags och jag har inte ens skickat påminnelsemail än. Om du fått påminnelsemail igår kväll kan du ju inte ha en rimlig chans att betala till idag. Pengaöverföring syns ju först på måndag om ni inte har samma bank. Jag skulle kontakta säljaren och be denne dra tillbaka omdömet.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2010-11-13 12:20:41 följande:
    Jag har kontakt henne, sånt jäkla rikspucko! Själv har hon 6 omdömmen så hon borde verkligen ta tillbaka det. Fy faaan vad arg jag blev! Jag har auktioner som gick ut sista oktober som jag inte fått pengar för än, har skickat mail, men ingen betalning. Men jag väntar alltid in i det längsta med att ge negavitvt!
    Ja man gör ju det. För några veckor sen ringer det en man till mig ang att han inte fått betalt för en auktion som min sambo gjort. Han hade skickat ett påminnelsemail dagen innan ( då hade det gått en dag över "tiden" ) men inte fått svar direkt och undrade nu om betalning. Snacka om att göra sig besvär. Ringa mig på min mobil Han har alltså kollat upp adressen och sen sökt på den, fått upp mig och ringer mig. För att sambon betalat en dag för sent. Han var inte otrevlig eller så men vilket jobb. Jag hade skickat påminnelsemailet och väntat ett par dagar till innan jag ringt.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2010-11-13 12:35:33 följande:
    Himmel! Man får faktiskt tänka på att vad som helst kan hända, folk kan bli sjuka, åka bort osv. Tradera är ju inte på liv och död liksom. Hon skulle haft mina pengar idag liksom, herregud.
    Ja. Visst förstår jag om folk blir sura när det gått ett tag men någon dag över tiden är väl inte hela världen liksom.

Nu ska jag ta Skorpan i vagnen och ta en promenix medan sambon tar Noel med på kalas.

CU
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2010-11-13 17:46:25 följande:
    och det allra roligaste är att jag minst kommer få tillbaka 2000 när jag säljer det
    Japp Guld i mun

Dags för middag här nu

CU
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2010-11-13 21:02:55 följande:
    Haha ja, helt galet Hon skrev för 2 timmar sen att hon hade värkar, och för 30 minuter sen att dom blivit 4 i familjen. Verkligen raketfart Hade väl BF 21a tror jag?
    Ja jag såg nu på FB. Crazy!
    solouniko skrev 2010-11-13 21:04:21 följande:

Haha hon var fullt öppen när hon kom in TUR att hon åkte när hon åkte då, annars hade det nog blivit tajt om tid

Ja, verkligen!

Vad roligt med ännu en danskbebis!
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2010-11-13 21:09:56 följande:
    Hann ju inte ens dit med salgköpen, vi som skulle träffas i helgen eftersom lillebror ändå inte tänkte komma ännu Men sköönt att slippa gå och vänta längre! Hoppas våran bebis också vill komma liiite tidigare
    Ja, verkligen. Kan tänka mig att gå över tiden inte är någon höjdare.  Jag har ju klarat mig rätt bra från det med en son född på BF och en dotter 1,45 efter BF

Apropå det så är någon hungrig här.

CU
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17