Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

OsynligtSmåkryp skrev 2011-01-16 20:11:03 följande:
    Solouniko: Tack!

Flock: Ja, det blev en liten tjej den 10:e.
    Grattis!!!
  • Mamma till Simon
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-01-17 13:37:29 följande:
    Har lagt in ett par bilder på familjens nytillskott i mitt galleri om någon vill kika.
    Lägger inte ut i bildtråden av olika anledningar, men galleriet kommer nog fyllas på.
    kommer inte in hos dej Gråter
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-17 14:08:48 följande:
    Är det någon som sett Safariprintet i T-shirt med gröna muddar någonstans? Vet att Butte köpt sin på Ajabaja men jag hittar ingen där
    Hippokids
  • Mamma till Simon
    Zvartaliljan skrev 2011-01-17 20:04:14 följande:
    åh det lät intressant, vad var det för färger? Fanns det till baby eller vilka storlekar fanns de i?
    såg dem idag de var från 86-128 tror jag
  • Mamma till Simon
    Lalalong skrev 2011-01-17 21:11:07 följande:
    Åh... Nu kom jag på att jag _måste_ ju shoppa nåt!!! Vilken glädje!!

Ska på ny-bebis-besök hos en av mina äldsta och bästa vänner på onsdag och har ju inte handlat någon present . Nätshopping kan det ju inte bli tal om (eller... om jag beställer i morgon kan jag ju få det till ons om dom är snabba.. Men vågar man lita på det? Finns det några som lovar snabb leverans?). Men jag har hela dagen på ons på mig. Ska inte dit förrän på kvällen. Och i Malmö finns ju en del roliga affärer.

Men behöver tips!!! Jag vill ju köpa nåt som jag tycker om, men samtidigt något som Lille Elias mamma också ska tycka om och vi har väl kanske inte riiiiktigt samma smak. Så något färgglatt och roligt, typ Molo eller Småfolk eller så, men ändå inte FÖÖÖR över the top!

Jag har sjukt dålig koll på pojkprinten hos Molo t.ex... och ännu sämre koll på print överhuvudtaget från Småfolk.. 
    denna då http://www.madeforkids.se/duns-sweden/614-zipfront-suit-small-town-blue.html de skickade snabbt i december iaf. Köpte den suiten fast till tjej i annat print och det var helt underbar velour i den
  • Mamma till Simon
    Buttelina skrev 2011-01-17 21:25:05 följande:
    då tycker jag du ska köpa en filt med flygplan eller fotbollar eller två bodys från ajabaja... rea är bra eller en suit. finns massa fint på llm och ajabaja kvar. men filt tycker jag är en fin present. jag hade blivit såå glad
    jaa flygplansfilten ser helt underbar ut ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17