Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon
    Ocikatten skrev 2011-01-14 14:47:49 följande:
    Marcus fyller ju fyra i februari och är nog precis eller strax över 107 cm.
    Maken och jag är inte i överkant 181/178 cm men mina bröder o pappa är alla över 185 cm så jag tror våra grabbar får sina gener därifrån.

Ja, för mig räcker det att missa en dag i veckan (jobbar bara 4) sen är det KÖRT!! Högarna växer och man stressar ihjäl...
    Kul det här med längd. Ludvig blir ju 4 i mars och är 106cm, jag är 167 och min man 170 så vi är ju defenitivt inte långa, har inga långa släktingar heller direkt Obestämd
  • Mamma till Simon

Hej på er!
    Vad händer här då?

Själv har jag fotat och slängt ut på tradera och nu har jag färgat håret, ska på fest imorgon, ni fattar inte hur länge sedan jag var ute så jag kommer väl vara helt lost bland alla festprissar

• Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-01-14 20:52:49 följande:
    Hej!
    Egentligen kollar jag på let´s dance, men det är roligare här.

Hoppas du får det superroligt!
    Tack, kollar på det jag med med ett öga iaf Flört
    Min man kollar bara när Jessica Andersson dansar
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-01-14 20:59:52 följande:
    Nu gick alla barnen och la sej så nu har jag bara det igång här vid datorn och sneglar ibland.
    Vilken dålig smak han har.
    Ja det är ju inte dansen han gillar, hennes pojk gick på samma dagis som våra killar för nått år sedan, det var nog lycka de gånger han sprang på henne Flört 
  • Mamma till Simon
    SmillaMilla skrev 2011-01-14 21:02:00 följande:
    God kväll!

Här är jag GLAD! I dag fick vi redan på att Svea har Köldallergi, så skönt att veta vad det är. Kanske konstigt att vara glad för det, men ovissheten är svårare, nu kan hon ju medicineras.
    ja vad skönt, mycket bätte att veta
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-14 21:07:19 följande:
    Funderar på om jag ska orka fota lite och slänga ut på fb
    Kan man sälja sommarkläder redan nu?
    klart man kan Glad
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-01-14 21:12:51 följande:
    Jag funderar också på det, men hinner någon se något ibland alla de bilderna?
    nä nu ligger det allt lite väl mycket plagg där
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17