Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-14 21:17:09 följande:
    Väntar nog lite till med sommarkläderna, hade lite annat som ska ut först
    lillronya skrev 2011-01-14 21:12:51 följande:
    Jag funderar också på det, men hinner någon se något ibland alla de bilderna?
    Nej, man får väl se. Jag orkar nog inte köra budgivning i alla fall, kör bara fast pris
    tycker också det är mycket bättre med fasta priser
  • Mamma till Simon
    Ocikatten skrev 2011-01-15 10:16:43 följande:
    Mamma till Simon: Åh vilken söt tös - kanonfin kombo!! Jag älskar ju bondgården så jag är kanske lite partisk...
    jag kan inte säga att jag älskar det än Flört men jag tycker de är ok och de leggingsen som hon har på sig passade väldigt bra till. Fast min man tyckte de såg ut att komma från ÖB, han hade tom kollat i dem för att se vad det var för märke
  • Mamma till Simon
    Lalalong skrev 2011-01-15 10:27:42 följande:
    Mamma till Simon:

Hehe, lite OT. Men den där gåmojängen som Molly går med.. Tycker hon om den? Är den värd att handla?
    Alva fyller 1 på måndag och jag är inne på att köpa en sån som lite extrapresent. Hon kan inte riktigt gå med sin gåvagn för vi har inget att lägga i den som tyngd (våra tunga böcker får inte plats...) så hon kan inte resa sig mot den utan att den tippar. Istället brukar hon ställa sig mot sin gåvagn och promenera runt med den Men det blir lite otympligt att gå med en gåvagn på utsidan så att säga

Men jag vet inte var man kan köpa den ny och begagnat blir jag lite snål... Har hittat några för runt 200-250 kr och visst, det är ju inte mycket pengar. Men det är ingen av dom som är rätt bra i närheten utan det kostar att köra också. Och vad har dom kostat nya... typ 400 kr? Tycker det är för lite skillnad för att tycka det är vettigt att köpa begagnat och köra så där 20-25 mil för att få tag på den. 

Men frågan är då, om jag hittar ny i butik. Är den värd att lägga pengar på?  
    Molly går ju inte med sin än så hur bra den är till det vet jag inte, hon övar bara på att stå med den än sålänge, går att spärra hjulen så att den står still. Vi köpte den på BR kostade nog 449kr tror jag. Till M är den bra men hur nödvändig den är till ett normalstört barn vet jag inte, tror inte jag hade köpt den då.
  • Mamma till Simon
    Aprikos skrev 2011-01-15 17:48:52 följande:
    OT, men min dotter har också DS, och vi fick låna en gåvagn på hab som var superstabil. kanske kan vara värt att kolla upp?
    Tack Kyss vi har allt en sådan med Glad
  • Mamma till Simon
    xmari skrev 2011-01-16 11:33:18 följande:
    Rånarluvan med stjärnor... Ska man ta 1-2 år eller 3-5 till en tjej som är 1,5 år nästa vinter?
    min son som blir 4 i mars har 6-8 på sin och då sitter den väldigt tajt
  • Mamma till Simon
    SmillaMilla skrev 2011-01-16 13:55:32 följande:
    Nu behöver jag smakråd.

Har beställt colibri knappis och leggins och linne till Svea. Tänkte även köpa kjolen till henne. Turkos eller lila?

Fast kantbanden är ju lila. Så det kanske blir finast?
    jag tycker lila
  • Mamma till Simon
    xmari skrev 2011-01-16 18:00:33 följande:
    Såg det där rosa flygplanet där nere och tänkte "perfect", sen kom jag på att alla Molo plagg är lite olika.. Tungan ute

Men som du säger, med ett par röda byxor till blir det nog jättefint! Såååå nu måste jag köpa ett par röda byxor också! Skrattande
    eller en jeanskjol till så blir det mer tjejigt Flört
  • Mamma till Simon
    solouniko skrev 2011-01-16 19:15:11 följande:
    Är den? Då måste jag ju absolut ta 98 på de andra. Vi har ju bara girly rainbow i 92, sen har jag en miau påväg hem i 98 som jag trodde skulle bli stor men då passar den ju kanske redan. Måste ta 98 på kossetröjan också då. Någon som vet förresten om vårens är lika små? Såg den bronx också på LLM, vill haaa!
    de kortärmade i den modellen är iaf lika små
  • Mamma till Simon
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 19:47:59 följande:
    Ja hoooooppas!!!

Å kanske gubben får missa lite lite av fotbollen åxå på köpet {#emotions_dlg.djavulsk}
    Håller tummarna för attt han missar massor av fotbollen då FlörtGlad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17