Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2010-09-15 22:05:01 följande:
    NOPP! Det är helt säkert! Har varit hos farbror doktorn idag... får se nästa vecka vad proverna säjer.
    kanske..kanske....
    Buttelina skrev 2010-09-15 22:05:14 följande:
    haha
    Smultronhjärta skrev 2010-09-15 21:51:44 följande:
    Jag är världens världens sämsta på att vara ensam...Såå jäkla tråkigt att bada ensam juDrömmer
    kom hiit så kan vi bada tillsammans
    Jaaa- jag försökte få Max att bada med mig innan men han svarade bara med "vill inte-pappa göra det"
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta

God morgon!

Jag tror att vi skulle kunna sälja alla andra leksaker vi har för att baaara ha kvar Fisher Price lekstol
    Lova är helt besatt av denna stol-från morgon till kväll..

Kommer vi hem till någon annan som har en likadan så parkerar hon sig där då också

• Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-09-16 10:19:33 följande:
    Tips, fina bubblegum
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Hos den säljaren har jag redan klickat idag

www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx

Jag är ju såld på brun/brunDrömmer
    Greksmurfen skrev 2010-09-16 10:22:04 följande:
    den ha ja med ;) vi har verkligen samma smak mga här kläder som annat P
    Smultronhjärta skrev 2010-09-16 09:19:07 följande:
    God morgon!

Jag tror att vi skulle kunna sälja alla andra leksaker vi har för att baaara ha kvar Fisher Price lekstol
    Lova är helt besatt av denna stol-från morgon till kväll..

Kommer vi hem till någon annan som har en likadan så parkerar hon sig där då också
    hihi sötnosen =).........

idag håller vi alla tummar å tår  KANSKE så får vi en 4:a lägenhet tvåvåning med uteplast...... som ligger typ 2 min härifrån...
    vanligtvis så behövs ju 2500 köpoäng för att få dem men man får ju byta lägeneht =P... å dem som har den nu ska flytta, dem får reda på om de fått en annan idag.. så då byte vi å dem säger helt enkelt upp vår lägenhet istället=)...
    Håller tummarnaSolig
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-09-16 10:31:28 följande:
    Smultron: den där hemska lilla stolen har ju båda dina barn avgudat nu, skulle kanske köpt den iaf B-).
    Hej gumman! Antar att ni njuter i fulla dragSolig

Denna stol är ännu mer poppis än vad hoppzebran var och det är ett bra betyg! Iofs så har jag släpat hem ännu mer plast så det finns just nu utmanare.
    Vilken tur att jag ska stå på barnloppis snart
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-09-16 10:38:14 följande:
    Ser att ni pratar leksaker, Meja är billig i drift, Lindex galgar ligger i topp här
    Ha ha- här är det jag som är galen i leksaker. Lova skulle nöja sig att leka med ett tomt mjölkpaket!
    På Kreta hittade vi en leksaksaffär,gigantiskt stor sådan. Där var vi tre kvällar,handlade en massa Doragrejer och Fisher Price-så pass att vi visst fick övervikt på båda resväskorna och extra handbagage
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17