Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-12-02 15:53:34 följande:
    Hej i tråden!

Idag har jag fått bästa posten på läääänge.
    Filmen Trolltyg i tomteskogen.

Har inte bestämt om jag ska visa den för barnen meddetsamma eller spara den till julafton.
    MEDDETSAMMA!!! Hjärta
  • Ocikatten
    Preggi skrev 2010-12-02 16:50:21 följande:
    Jag är så himla glad att ha fått det bekräftat nu. Alla har sagt det att de tror att det är katterna.. Själv har jag inte trott det men ändå varit rädd att det skulle vara det. Skulle inte kunna lämna ifrån mig dom..
    Man skulle ju nästan kunna tro på ditt nick att du gillade katter.. Hur många har du?
    Inga för tillfället tyvärr - men är på jakt!
    Vill ha en ocicat eller bengal så vi håller ögonen öppna...
  • Ocikatten
    H I L L A skrev 2010-12-02 21:22:37 följande:

Allt fanns i datorn när vi lämnade in den. Det var minneskortläsaren som inte fungerade, alltså inget hade kraschat hemma.

Jag räknade inte med att de skulle rensa hela datorn bara för att de skulle fixa kortläsaren.

Jag har ringt och skällt ofina ord till dem och det enda de kan säga är att de glömde fråga oss om vi säkerthetskopierat datorn

Ja DÅ hade jag dödat nån  om det hänt!!! *grrr*
    Smultronhjärta skrev 2010-12-02 21:33:19 följande:
    Han fick en skateboard kastad i huvudet från dagis höga klättertorn Tur i oturen var ju att den inte träffade i ögonen, sen att jag dundrade in på vårdcentralen och säger att de banne mig måste sy det hela snyggt gjorde att remissen till hstd var given..Där tar det TID men ungefär 4 timmar, fem stygn senare, en mumsig glass, av Lova vandaliserat väntrum så kände jag mig nöjd som iaf försökt ordna så att Max kan fixa looken som tonåring
    Oh herregud, stackarn! Bra jobbat i övrigt!
  • Ocikatten
    Stormis skrev 2010-12-02 21:53:15 följande:
    Men nu vet vi ju vad du ska göra på din nya karriär när du lämnar blågult. Du ska jobba på akuten! Jag röstar för mallig överläkare! Eller väntrumsansvarig på barnakuten. Gissa roliga lekssaker det hade funnits där då .
    Håller med föregående talare! Kyss

Go'kväll förresten, ska jag klara min första kväll utan shopping måntro? Drömmer
    Bäst att gå och lägga mig för säkerhets skull!! Cool
  • Ocikatten
    H I L L A skrev 2010-12-02 21:53:36 följande:
    Ja jag är inte glad här hemma kan jag säga Demon

Det är exakt likdant fel som innan jag lämna in den !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Demon I morgon blir ingen rolig dag för personalen på Media Markt !!!!!!!!!!!!
    U go girl!! Maken kallar mig bulldoggen och brukar skicka mig på jobbiga uppdrag... Har hojtat ganska högt både på Elgiganten efter en kaffebryggare och när projektorns lampa gick efter bara några hundra timmar!
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-12-02 21:57:41 följande:
    Vad har det blivit hittills?
    Äh, det blev ju overallen på första luckan och igår blev det HJORT på Småtting.
    Är på jakt efter vantar/väpnarluvor men har inte slagit till någonstans ännu... Väntar på att IllerHiller ska få in bondgårdströjan så jag kan åka dit där. = DYR december!
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-12-02 22:04:24 följande:
    Vilken färg var det du tog på overallen?

Ja, vantar och väpnarluvor vill jag med ha, särskilt vantar behöver vi. Köpte ett  par hestra  på t igår men vi behöver nåt par till tror jag
    Det blev den orange, jag har ingen susning om hur den är IRL så det kan bli en överraskning... Trevlig? Vem vet? 
  • Ocikatten
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-02 22:19:36 följande:
    Sluta nu, är det inte en trevlig arbetsplats!? Jag skulle nog stormtrivas! Mirr nya jobb är lite mer stila sittande än de andra... gramen runt magen kommer växa inom snar framtid om jag itne skärper till mej nu..... SUCK!
    Japp det är en fara, jag gick upp några kilo när jag började jobba efter föräldraledigheten...
  • Ocikatten
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-02 22:45:06 följande:
    Typ.... ibland blir de iiite toooo much

Undrar hur mycke snö de ska komma i natt, när jag behöver gå upp för att hinna skotta mej ut.... Får nog ta och krypa ner nu iaf... NATTI!
    Har snöat konstant här ikväll, minst två decimeter och det är nog på väg upp mot er!
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-12-02 22:48:35 följande:
    Ja jag vet.

Om det inte kommer för mycket snö idag så har jag lovat att köra till Hbg för att köpa fogskum imorgon.
    Jag sa inte att jag gör det för att kunna köra till cillen och kolla på de nya molosarna.
    Ha, ha, din luriga rackare!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17